طرح های احتمالی مربوط به Surface Phone منتشر شد

طرح های احتمالی مربوط به Surface Phone منتشر شد
  • 1392/7/27
  • علیرضا
  • 3

1

چند مدتی بود که شایعاتی پیرامون غول دنیای نرم افزار و ارایه یک اسمارت فون تحت برند سرفیس به گوش می رسید. تا الان که هیچ اتفاقی نیفتاده است ولی با خرید شرکت نوکیا توسط مایکروسافت می توانیم امیدوار به دیدن محصولی به نام Surface Phone باشیم.

همانطور که گفتیم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است ولی با منتشر شدن کانسپت های مربوط به این اسمارت فون، شاید رویای هواداران مایکروسافت و سیستم عاملش یعنی ویندوزفون در آینده ای نچندان دور به واقعیت بپیوندد.

کانسپت هایی توسط یک طراح برای سرفیس فون منتشر شده اند که این دستگاه را بسیار باریک نشان می دهد. به گفته این طراح، سرفیس فون شاید به ضخامت 7 میلیمتر و قابلیت هایی مثل صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح 1080p باشد. این طراح همچنین طرح بدنه این گوشی ها را از تبلت های سرفیس 2 نمونه برداری کرده است. از ویژگی های دیگری که این طراح برای سرفیس فون در نظر گرفته است می توان به پورت میکرو یو.اس.بی در پایین و پورت 3.5 میلیمتری هدفون و دکمه پاور در بالای دستگاه اشاره کرد.

2

اما در نگاهی به قسمت پشت این طرح ها می توان یک دوربین به همراه فلش و لوگوی سرفیس را مشاهده کرد. کلیدهای کم و زیاد کردن صدای دستگاه نیز به مانند تمامی گوشی ها در کنار دستگاه دیده می شوند. علاوه بر این یک دکمه اختصاصی برای عکسبرداری و فیلمبرداری تعبیه شده است.

صفحه قفل دستگاه نیز تاریخ 21 آپریل را نشان می دهد که مربوط به سال بعد خواهد بود. اگر چنین دستگاه در برنامه کاری مایکروسافت و نوکیا باشد، حتما با نسخه جدید ویندوز فون یعنی نسخه 8.1 عرضه خواهد شد.

 

همه اینها فعلا طرح هستند و هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. به نظر شما مایکروسافت قصد دارد چنین دستگاهی را بسازد تا یک اسمارت فون را به خانواده سرفیس اضافه کند؟ آیا این گوشی را سال بعد خواهیم دید؟ نظر شما چیست؟

در ادامه می توانید کانسپت های سرفیس فون را مشاهده کنید.

3 7 6 5 4

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. فقط خوشگله
    اگه تو دست بگیریش و بخوای یه مدتی نگه داری تو دستت
    به خاطره طراحی تیز لبه هاش دستات به فنا میره
    در ضمن چون طراحی نرمی نداره با کوچک ترین ضربه دچار فرو رفتگی توی لبه هاش میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *