برنامه ای که کاربر را از ماهواره های جاسوسی با خبر می کند

برنامه ای که کاربر را از ماهواره های جاسوسی با خبر می کند
  • 1392/7/28
  • امیر امام جمعه
  • 1

SpyMeSat برنامه ای است که به تازگی با ایده خلاقانه برای دستگاه های هوشمند عرضه شده است. این برنامه می تواند اطلاعات مربوط به ماهواره هایی که در مدارهای پایینی در حرکت هستند ، نمایش دهد. البته کاربرد جالب تر آن مربوط به نمایش ماهواره هایی است که در بالای سر شما قرار دارند. وقتی یک ماهواره در نزدیکی گوشی یا تبلت شما در حرکت است ، این برنامه به شما هشدار می دهد و مشخصات فنی مربوط به آن ماهواره را نیز نمایش خواهد داد.

spymesat-580x454

این برنامه توسط موسسه Orbit Logic طراحی و عرضه شده است. این موسسه در زمینه ارائه نرم افزارهایی مربوط به فعالیت های خارجی از جوی فعالیت می کند. این برنامه از اطلاعات خود را از پایگاه اطلاعاتی NORAD دریافت می کند که البته هیچ یک از آنها محرمانه نیستند. شاید گروه های تروریستی و یا دیگر افرادی که تمایل ندارند توسط دستگاه های جاسوسی تحت نظر گرفته شوند ، بتوانند از این برنامه سوء استفاده کنند. اما نکته مهم این است که ماهواره های بسیاری وجود دارند که اطلاعات آنها محرمانه است و یا تاکنون منتشر نشده اند.

این برنامه در هفته گذشته معرفی شد و می تواند تا 16 متر محیط اطراف دستگاه را پوشش دهد. البته قابلیت های دیگری نیز در SpyMeSat قرار گرفته است تا کاربران بتوانند اطلاعات خود را درباره انواع ماهواره ها افزایش دهند. قیمت این برنامه 1.99 دلار است و در حال حاضر فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده است.

لینک برنامه در اپ استور

slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام. آیا از این نرم افزار در زمینه اکتشاف معدن فلزات میتونه بهمون کمک کنه؟ یا لطفا یه نرم افزار در زمینه اکتشاف معدن فلزات معرفی کنید. لطفا جواب بدید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *