فروشگاه اینترنتی buy-store.ir

فروشگاه اینترنتی buy-store.ir
  • 1392/8/5
  • ITTeach
  • 1

فروشگاه اینترنتی www.buy-store.ir  محلی برای خرید محصولات پر فروش اینترنتی می باشد که در ادامه برخی از محصولات عرضه شده در این فروشگاه را به شما معرفی می نماییم :

buy-store.ir

گن لاغری

گن لاغری اسیلم لیفت یا همان تی شرت لاغری یا گن لاغری مردانه یک محصول جدید و بی نظیر برای آقایان می باشد با استفاده از این محصول می توانید شکم و پهلوهایتان را پنهان کنید و همچنین براحتی گن لاغری را زیر لباس هایتان بپوشید از ویژگی های این تی شرت یا گن لاغری می توان به این موضوع اشاره کرده که آن را راحت می توانید زیر پیراهن بپوشید و این که این گن لاغری بسیار راحت بوده و سفت می باشد که این خود باعث جمع شدن و کاهش سایز شکم و پهلو می شود. حالا با استفاده از گن لاغری شگفت انگیز شما می توانید بدون استفاده از قرص و کوچکترین زحمتی به سایز دلخواه و مورد نظر خود برسید.

چای سبز

چای سبز – آیا شما نیز از اضافه وزن رنج می برید؟ آیا از رژیم های سخت غذایی رنج می برید؟ آیا شما نیز نگران سلامت خود هستید؟ آیا از عوارض قرص های لاغری نگران هستید و مایل به استفاده از آنها نیستید ؟ در اینجا ما بهترین محصول لاغری چای سبز را به شما معرفی می کنیم بدون هیچگونه عوارضی همچنین محصولی مفید برای سلامتی مورد تایید تمام پزشکان دنیا محصولی تمام گیاهی و سالم بدون هیچ گونه ضرر و عوارض با تضمین برگشت نا پذیربودن چاقی شما.

دستبند پاور بالانس

دستبند پاور بالانس – زندگی روزمره ی ما انسانها همواره با فشارها،استرس  ها و انبوهی از نگرانی ها رو به روست و ما همیشه به دنبال یک آرامش واقعی هستیم. دستبند مغناطیسی پاور بالانس با ساتع کردن نوعی فرکانس خاص یک آرامش واقعی را برای شما به ارمغان می آورد.استفاده از این دستبند موجب  افزایش انرژی ، روحیه و توان شما خواهد شد.

سریال مختارنامه

سریال مختارنامه روایتی از دوره های مختلف زندگی “مختار ابن ابوعبیده ثقفی” می باشد. وی فرمانده لشکر قیام شیعیان پس از واقعه عاشورا بود که برای انتقام خون شهدای صحرای کربلا قیام نمودند. کار تولید و فیلم برداری سریال مختارنامه در سال 83 شروع و 5 سال بطول انجامید و نهایتا در تیرماه 88 به اتمام رسید. شهرهای بسیاری میزبان فیلم برداری سریال مختارنامه عظیم بوده اند که از آن جمله می توان به شوشتر، تهران، ورامین، شهریار، شاهرود، آران و بیدگل، آبادان و قزوین اشاره نمود. سریال مختارنامه 510 بازیگر داشته است که از این میان 110 نفر اصلی و 400 نفر نیز در نقش های فرعی بازی کرده اند. همچنین مختارنامه 700 سکانس مختلف دارد که ازا ین میان 100 سکانس آن مربوط به جنگ های بزرگی است که در روال فیلم نامه ی سریال مختارنامه اتفاق می افتند.

بند انداز صورت

دستگاه بند انداز صورت به صورت دستی با بند انداز بانو –  روش های متفاوتی برای از بین بردن موهای زاید وجود دارد : یکی از روش های قدیمی بند انداخت است که آرایشگر یک سر نخ را با دندان خود می گیرد  و سر دیگر را با دست چپ خود  وبعد  با دست راست خود ناحیه میانی نخ  را با  انگشتان نشانه و میانی خود به شکل یک حلقه در می آورد  و توسط آن اقدام به کندن موهای زائد میکند.

سریال یوسف

سریال یوسف پیامبر پر بیننده ترین سریال در بین تمامی سریال های ایرانی به شمار می رود. سریال یوسف پیامبر از بزرگ ترین پروژه های تاریخی و بسیار عظیم سینمای جمهوری اسلامی ایران است . سریال یوسف پیامبر که در مورد فراز و نشیب های داستان پر از حادثه ی زندگی حضرت یوسف ( ع) است که این سریال هر جمع هر شب راس ساعت 22 از شبکه ی یک سیما پخش می شده است.

شب های برره

در مجموعه طنز شب های برره خواهید دید که کیانوش استقرار زاده ( با بازی سیامک انصاری ) در دهه چهل به عنوان یک سر دبیر در یک روزنامه فعالیت می کند . او بعد از نوشتن سر مقاله ای به صورت انتقاده ، به مناطق دور دست تبعید می شود . در شب های برره خواهید دید کیانوش در میانه ی راه به محل تبعید در جریان یک حادثه ی اتفاقی در بیابان رها می شود . کیانوش پس از چند ساعت راه پیمایی و صحرا نوردی ، پس گزش توسط یک مار از هوش می رود . شیر فرهاد ( پسر بزرگ خان پایین برره ( با بازی مهران مدیری ) ) پس از یافتن او در بیابان ، او را به برره منتقل می کند و . . .

دفتر خاطرات چوبی

با این دفتر خاطرات چوبی که بسیار زیبا و عاشقانه است می توانید خاطرات تلخ و شیرین و شاد و غم انگیز خود را ثبت کنید و برای همیشه نگه داری کنید. این دفتر خاطرات چوبی یک جلد چوبی زیبا و کاملا هنری دارد که هر اهل هنری و هر با سلیقه ای را به طرف خود جذب می کند.

سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان یکی از پر طرفدارترین سریال ساخته شده در سرتاسر جهان می باشد که توانست در روزهای نخست ارائه توجه تعداد زیادی از مخاطبین را به راحتی به خود جلب کند این سریال که در سال 2005 توسط شبکه fox به نمایش در آمده است و همچنین توانسته از سایت imdb امتیاز 9.1 را کسب کند. دوبله فارسی شامل 9 دی وی دی.

آموزش ICDL فارسی به صورت جامع

آموزش ICDL به صورت فارسی و امکانات ویژه ای را به شما خواهد داد که در دیگر محصولات مشابه نخواهیدICDL این پکیج شامل بهترین مجموعه آموزش از بهترین امکانات این محصول می توان به 2340 دقیقه آموزش کاملا روان و فارسی اشاره کرد همچنین این محصول امکاناتی را به وجود آورده است تا فرد از مبتدی تا حرفه ای تسلط کامل را بر این محصول پیدا کند و آموزشی متفاوت را تجربه کند.

ماسک کوچک کننده بینی

خرید ماسک کوچک کننده بینی یا ماسک جادویی بینی برای فرم دادن به بینی و از تمیز کردن و از بین بردن لک ها و جوش های سر سیاه بینی با کیفیت عالی و قیمت مناسب.

آموزش پرورش شترمرغ

یک عدد DVD آموزش پرورش شترمرغ از تاریخچه و اصول پرورش شترمرغ گرفته تا طرح های توجیهی اقتصادی پرورش شتر مرغ مجموعه ای کامل و بی نظیر با قیمتی مناسب برای شما به زبان فارسی.

ژل حجم دهنده لب

آیا عادی بودن فرم لب هایتان شمارا نا امید کرده است؟ با رژ حجم دهنده لب به آرزوی خود خواهید رسید با خرید این ژل حجم دهنده لب صاحب لب هایی زیبا ، حجیم و جذاب شوید.

قلم خش گیر ماشین و اتومبیل

جالب است بدانید که پدیده سال 2012 همین قلم رنگ خش گیر اتومبیل شد و برنده چندین جایزه در لوازم جانبی اتومبیل شده است.این قلم خش گیر ماشین برای هر رنگی از اتومبیل مناسب می باشد و در برابر شستشو و کارواش کاملا مقاوم است  در مدت چند ثانیه خش های اتومبیل خود را از بین ببرید با تاثیر فوق العاده و بی نظیر.

بیگودی جادویی

بیگودی جادویی پدیده ای بسیار عالی  و جذاب در حوزه آرایش برای فر کردن موهای شما به نحوی زیبا.
آیا شما هم از  موهای بی حالت خود که به سختی حالت میگریند خسته شده اید؟
آیا از مواد شیمیایی که برای فر کردن مورد استفاده قرار میگیرند و اغلب به موهای شما آسیب می زنند خسته شده اید و ناراضی هستید؟
آیا نمی توانید بیش از این برای فر کردن موهای خود هزینه کنید؟ آیا هزینه فر برای شما مناسب نیست؟
اگر جواب شما بله است برای شما پیشنهاد ما به شما خرید بیگودی جادویی می باشد.

عینک سه بعدی

معرفی عینک سه بعدی  مخصوص مشاهده فیلم های سه بعدی ، با این عینک دیگر همیشه همه ی فیلم ها را با هیجان نگاه بکنید با داشتن این عینک سه بعدی اصل و همچنین پکیج می توانید هر روز فیلم های سه بعدی ببینید.

ریش تراش موزر

فروش ریش تراش موزر اصل دارای گارانتی 3 ساله با کیفیتی فوق العاده ساخت آلمان ماشین ریش تراش موزر سالیانی متوالی در حال تولید می باشد و عنوان پر فروش ترین ریش تراش را از آن خود نموده است.

خرید کرم حلزون اصل

کرم حلزون با لایه برداری به سبک خود بافت فرسوده و آسیب دیده پوست را از بین برده و پوستی جدید را جایگزین آن می نمایید. این کرم باعث تولید مواد ضدعفونی در پوست می گردد که در نتیجه بیماری های عفونی نیز درمان می گردد.

دستگاه بادکش

دستگاه بادکش یا دستگاه حجامت خشک دارای شش سوپاپ یا لیوان می باشد در ابعاد مختلف برای استفاده در قسمت های مختلف بدن. درمان با بادکش از هزاران سال پیش رواج داشته و طبیبان برای درمان بیماری های مختلف از این روش استفاده می نمودند.

صندلی ماساژور

صندلی ماساژور ماشین دارای پنج موتور در 5 نقطه مختلف و ریموت کنترل دستی ماساژور با 9 روش ماساژ دادن با قابلیت اتصال به برق شهری و برق فندکی اتومبیل. یک ماساژ آرامش بخش را در اتومبیل یا در خانه تجربه نمایید و از آن لذت ببرید. این صندلی ماساژ را در هر جایی و روی اکثر صندلی ها و مبل ها می توانید استفاده نمایید.

دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل

خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل دارای هولوگرام برای بینی های گوشتی ، دستگاه آیدان با ایجاد ویبره و حرارت چربی هایی که در زیر پوست بینی می باشد را از بین برده و در نتیجه بینی کوچک می گردد. به راحتی فقط با روزی 20 دقیقه صاحب بینی کوچک و خوش فرم شوید.

مهره مار

فروش مهره مار اصل با قیمت مناسب ، نام دیگر مهره مار – مهره محبت می باشد که این مهره استخوانی شکل پس از جفت گیری مار ها در مکان هایی مخفی بوجود می آید و به اعتقاد مردم دارای فوایدی می باشد که در زیر به آن می پردازیم.

کفش پرفکت استپس

فروش کفش پرفکت استپس محصول به صورت اورجینال و با قیمت مصوب شرکت (کلیه سایت هایی که قیمت پایین تر می دهند محصول غیر اصل ارایه می دهند). این کفش به گونه ای طراحی شده است که کمترین فشار را به کمر و زانوی شما بیاورد و در عین حال باعث افزایش سوخت ساز بدن گردد در نتیجه با سوختن چربی ها وزن شما کاهش می یابد.

آموزش تعمیر پراید

جامع ترین آموزش تعمیر پراید به صورت تصویری شامل تمامی قطعات داخل پراید است با دیدن آموزش تعمیر پراید 100 ها هزار تومان صرفه جویی در تعمیر پراید خواهید داشت و با پرداخت اندک هزینه ای می توانید این آموزش را درب منزل دریافت نمایید. به این مجموعه آموزش پراید نیز گفته می شود.

روغن شترمرغ اصل

خرید روغن شترمرغ اصل حاوی اسید های چرب مفید امگا 3 و امگا 6 و امگا 9 راز زیبایی و سلامت پوست شما می باشد. جوانسازی و از بین بردن چروک صورت با روغن شترمرغ تجربه نمایید.

عینک آفتابی پلیس

خرید عینک پلیس به همراه معرفی مدل های معروف عینک پلیس در حال حاضر دنیا که مورد توجه بازیگران هالیوود امریکا قرار گرفته است و از این عینک آفتابی استفاده می نمایند.

عینک دید در شب hd vision اصل

خرید عینک دید در شب HD VISION یا عینک رانندگی در نورهای شب با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن برای شما.

تخته نرد با سایز بزرگ

تخته نرد زیبا ،ساده و با دوام بالا. این محصول ساخته شده از چوب می باشد و برای ساخت خانه های روشن شطرنج تخته نرد از چوب های دورنگ استفاده شده است.  تخته نرد با پایین ترین قیمت ممکن در نوع خود عرضه شده است. بدون اینکه فرم این محصول کوچکترین تغییری را داشته باشد شما می توانید سالهای زیادی از آن به صورت مداوم استفاده کنید.

دستگاه کباب زن جادویی

حتما خیلی از شما برای کباب زدن مهارت کافی ندارید. حتما هر وقت کباب درست می کنید از روی سیخ جدا میشه و حسابی اعصابتون میریزه بهم مخصوصا وقتی مهمان داشته باشید  شاید فکر کنید که تنها علت جدا شدن کباب از روی سیخ متعادل نبودن چربی و یا مواد کوبیده است در صورتی که تحقیقات نشان داده که عمده ترین دلیل این کار توزیع ناهمگون گوشت روی سیخ می باشد  این مشکل را با دستگاه کباب زن جادویی برای شما حل کرده ایم.

تل موی جادویی – تل موی سر

هم اکنون محصولی در برابر شما خریداران محترم قرار گرفته است که شما همیشه ارزوی داشتن ان را می کردید. تل موی جادویی یکی از بهترین محصول های هست که شما همیشه در رویای داشتن ان بودید.

لاک لب

آیا فرم لب هایتان برایتان تکراری شده؟ لازم نیست با تزریق های مضر با لاک لب به لب خود حجم دهید شما می توانید در زمان خیلی کوتاه  لب هایتان را زیبا و پر حجم کنید

لاک لب شگفت آورترین محصول سال 2013 برای همه ی خانم های زیبا و خوش سلیقه آیا شما هم مایلید لب هایتان پر حجم و زیبا باشد؟ آیا شما هم مایلید لب هایتان مرطوب و نرم باشد؟ متعجب می شوید. با لاک لب صاحب لبی زیبا باشید و زیباتر به نظر بیایید.

خودکار جادویی و نامرئی

تا الان شاید اسم خودکار جادویی نامرئی نویس که جدیدا استفاده های جالبی ازش میشه رو شنیده باشید.درسته این خودکار جادویی نامرئی می نویسه.شاید بپرسید پس چطوری میشه مطالبی که می نویسیم را بخوانیم.؟ در جواب این سوالات باید بگم که با این خودکار می توانید مطالبی را بنویسید که فقط خودتان می توانید بخوانید.در واقع شما مطالبی را می نویسید که تنها با استفاده از نور ماورا بنفش می توانید مطالبی که نوشته بودید را بخوانید.

شامپو رفع سفیدی مو برای افراد مختلف

ما محصولی را برای شما اماده کرده ایم که شما می توانید با در دست داشتن این محصول دیگر موهای سفید خود را از بین ببرید و موهای سیاه خوبی داشته باشید و همچنین دیگر افراد به شما لقب پیر ندهند پس با در دست داشتن این محصول و استفاده کردن از ان می توانید جوانی را به دست بیاورید با این شامپو می توانید دیگر حداقل 15 سال جوان تر بشوید این شامپو یکی از بهترین های حال حاضر هست که می تواند جوانی را برای چهر ه ی شما به ارمغان بیاورد پس با داشتن این شامپو رفع سفیدی مو می توانید هر روز جوان تر از دیروز بشوید یکی دیگر از مزیت های شامپو رفع سفیدی مو این است که دیگر احنتیاجی ندارید که رنگ مو بخرید بلکه فقط با داشتن این محصول می تواند از ان استفاده بکنید و هر روز به قیافه مورد نظر خود نزدیک تر بشوید.

گیره خروپف

چه کار هایی برای دوری از خروپف می توان انجام داد ؟ گیره های بر طرف کننده ی خروپف ساخت کشور ژاپن هستند . آیا از مشکل خروپف در هنگام خواب رنج می برید ؟ آیا در طول روز به دلیل کم خوابی و یا بد خوابی ، همیشه در حال خستگی و دچار بی حالی می شوید ؟ آیا با صدای خروپف خود در طول مدت خواب ، دچار آزار همسر ، افراد خانواده و یا افراد دیگری که در نزدیکی شما هستند می شوید ؟ راه حل = گیره خروپف ! دیگر به داشتن این گیره خروپف به مشکل حتی فکر هم نکید .

آموزش ارگ و کیبورد / اوجینال ( مبتدی تا حرفه ای )

آموزش ارگ شامل آشنایی و نامگذاری نت ها ، خطوط نام گذاری شده و معرفی کننده ناحیه ها ، خطوط میزان ، آموزش سکوت ها به صورت دو میانی ، نشانه های به کار رفته به منظور تکرار ، خط استفاده شده برای اتحاد ، علامت دیزل و بمل تنالیته ، علامت کار گذاری ( بکار ) ، فرازها ، الگو ها ، کنتراست به کار رفته برای پرده ها ، نیم پرده ها ، خطوط اتصال ، استکاتو گام ها ، گام دو ماژور ، گام ماژور ، گام فا ماژور آکورد ، آریژ گام فا ماژور ، قطعه هایی به منظور نواختن ، تعریف کردن میزان به ساده ترین تعریف ممکن ، توضیح کامل نت ها به روش کاملا علمی و بسیار روان ، آموزش چگونگی جا گذاری ضربه ها در یک میزان ، تعریف کردن ساز های بادی و قطعه نوازی مربوطه و . . . آموزش ارگ در یک عدد DVD به صورت مالتی مدیا و 6 ساعت آموزش نسخه دوم. تمامی این آموزش ها در مجموعه آموزش ارگ موجود می باشند.

گردنبند فروهر تمام استیل

قیمت گردنبند فروهر شش هزار تومان میباشد که ازمزایای آن میتوان به پشتوانه و بیمه تعویض رایگان اشاره نمود دراینجا ما برای راحت تر بودن شما سه روش برای ارئه گردنبند فروهر در اختیار شما قرار داده ایم که این سه روش شامل: پست پیشتاز و پست سفارشی و پیک موتوری است که البته پیک موتوری شامل شهرستان ها نمی شود.

ترانه های کودکانه

ترانه های کودکانه باعث شادابی و سر زندگی فرزندان شما خواهند شد همچنین باعث باز شدن ذهن کودک شما حواهند شد زیرا کودک با شنیدن ترانه های کودکانه سعی در حفظ کردن آنها خواهد داشت و هچنین تحقیقات نشان میدهد حتی کودکان زیر سه سال نیز باشنیدن موسقی و داستان و …. از خود عکس العمل نشان می دهند که این عمل برای حافظه و پویایی ذهن کودک شما بسیار مناسب است.

سنگ پا

سنگ پا محصولی برای سایش پوست های اضافی کف و پا و نظافت شخصی ، تهیه شده از مواد مرغوب و با کیفیت مناسب است – خرید سنگ پا اصل با قیمت ارزان و مناسب.

پد ضد عرق مای درای

پد ضد عرق دارای لایه های محافظی بوده است که مانع از سرایت عرق از ناحیه زیر بغل به سطح بیرونی لباس می شود. پد ضد عرق مای درای یک محصول منحصر بفرد و با کارآیی بسیار بالا می باشد که دارای لطافت خاصی بوده و شما باید آن را به لایه درونی لباس خود متصل کرده و در تمام شبانه روز بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کنید و لباس خود را خشک نگه داشته و از خیس شدن آن توسط عرق جلوگیری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *