آشنایی با اسمارت فون نوظهور آمازون ! مجهز به چهار عدد حسگر جهت تشخیص ژست های 3D

آشنایی با اسمارت فون نوظهور آمازون ! مجهز به چهار عدد حسگر جهت تشخیص ژست های 3D
  • 1392/8/9
  • سهیل دارائی
  • 0

Capture

این بار نوک پیکان بازار داغ شایعات اسمارت فونی ؛ اسمارت فون نو ظهور آمازون را نشانه رفته است.طبق اطلاعات لو رفته ؛ آمازون سخت مشغول مذاکره و رایزنی با تعدادی کمپانی آسیایی سازنده ماژول های دوربین است.آنچه که آمازون قصد دارد از این مذاکرات به دست آورد ؛ آپشن قابلیت تشخیص ژست های سه بعدی و حرکت چشم می باشد.طبق شنیده هایی ضد و نقیض ؛ برند تایوانی اچ تی سی ؛ قرار است به یاری آمازون در ساخت این اسمارت فون آید و یکی از شریکان تجاری آمازون باشد.از زمان عرضه این اسمارت فون نوظهور آمازون بد نیست بدانید که ؛ در سه ماهه دوم سال 2014 میلادی پای خود را به بازار های جهانی باز می کند ! شاید یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این اسمارت فون را باید متودهای ( روش های ) خاص و تازه در جهت دریافت داده ها و دستورات ورودی دانست.

Capture

جالب است بدانید که ؛ بر طبق اطلاعات لو رفته از پایگاه آمازون ؛ این اسمارت فون نوظهور مجهز شده به شش ماژول دوربین می باشد که از این شش ماژول ؛ چهار عدد از آن ها از نوع VGA می باشند و در چهار طرف اسمارت فون مستقر می شوند.از کارایی این ماژول ها باید بگویم که جهت تشخیص ژست‌های 3 بعدی و همچنین تشخیص حرکت های چشم به کار می روند.اما برویم به سراغ دو دوربین دیگر این اسمارت فون نوظهور ! دوربین اصلی آن ؛ یک دوربین 13 مگاپیکسلی می باشد.دوربین دوم (دوربین جلو) نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود.بد نیست بدانید که حتی نام سه کمپانی سازنده ماژول ها نیز لو رفته است و نام این سه کمپانی عبارتند از : Primax، Liteon و Sunny Optical . باید اضافه کنم که کار ساخت نیمی از ماژول ها ؛ بر عهده کمپانی Primax بوده است.این اسمارت فون نوظهور قسمتی از یک پروژه اصلی به نام “Mr. Smith” ( آقای اسمیت ) ؛ در داخل کمپانی آمازون است.از مشخصات فنی آن بد نیست اشاره ای داشته باشم به وجود پروسسور ( پردازنده ) چهار هسته ای اسنپدراگون 800 ساخت کمپانی کوالکام و وجود صفحه نمایش گر 4.7 اینچی.البته طبق گزارشات لو رفته ؛ آمازون قصد دارد این اسمارت فون نوظهور را در دو نسخه ( یکی معمولی و دیگری پیشرفته ) به بازار روانه سازد.

01.

جالب است بدانید که  تنها ؛ هزینه استفاده لنزهای به کار رفته در این اسمارت فون نوظهور آمازون مبلغی در حدود 40 دلار امریکا برای آمازون خرج تراشیده است.گفتنی است که ؛ اسمارت فون نوظهور آمازون با امکاناتی که در خود دارد می تواند یکی از رقبای سر سخت اسمارت فون های Samsung Galaxy S5 و Apple iPhone 5s باشد.طبق آخرین اخبار رسیده ؛ شریکان تجاری آمازون سخت مشغول تامین قطعات لازمه ساخت این اسمارت فون نوظهور هستند.آمازون طبق برنامه ریزی های خود ؛ چیزی در حدود پنج تا ده میلیون دستگاه از این اسمارت فون را در بازه زمانی اوایل سال 2014 میلادی تولید خواهد کرد.

» منبع :  phonearena  «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *