سرگرمی روز جمعه : معرفی بازی های Danger Dash،Guerrilla Bob

سرگرمی روز جمعه : معرفی بازی های Danger Dash،Guerrilla Bob
  • 1392/8/24
  • سهیل دارائی
  • 3

قبل از هرچیز باید یک توضیح مختصر در رابطه با ادامه این بخش جالب و مفید گویا آی تی خدمت شما عزیزان عرض نمایم.بخش “سرگرمی روز جمعه” ؛ پیش از این توسط شخص دیگری به روز رسانی می گشت و زین پس اگر عمری باقی بود ؛ من برای به روز رسانی این بخش در خدمت شما سروران خواهم بود.سعی دارم هرجمعه چند بازی برتر و جالب اندرویدی را برایتان معرفی نمایم.این جمعه ؛ دو بازی نسبتا جدید و جذاب را برای شما آماده کرده ام.

  •  معرفی بازی Danger Dash :

Capture

شاید همه ما ؛ بازی محبوب و دوست داشتنی (Temple Run) را به خاطر داشته باشیم ؛ بازی Danger Dash نیز محصولی همانند آن است که محتوا و ساختاری تقریبا یکسان دارد.شاید بتوان پس از چندبار بازی کردن با این بازی ؛ اذعان داشت که کمی از بازی Temple Run ضعیف تر می باشد. بازی Danger Dash را کمپانی گیم لافت منتشر ساخته است.شما قهرمان اصلی داستان این بازی هستید و باید از چنگال ببرهای درنده فرار کنید و به جمع آوری کلکسیونی از اشیاء و سکه های طلا بپردازید. پس از نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه اندرویدی خود ؛ در ابتدا پنجره ای برای شما به نمایش در می آید که از شما درخواست می کند که این بازی را در شبکه اجتماعی فیسبوک با دوستان خود به اشتراک بگذارید.اگر شما وارد اکانت فیسبوک خود شوید و این بازی را به دوستان خود معرفی نمایید در همان ابتدای کار ؛ 50 عدد الماس به شما جایزه داده می شود.( این الماس ها در بازی نقش مفیدی را ایفا می کنند ! ).چنان چه تمایلی به این کار ندارید ؛ دکمه Later را فشار دهید.

صفحه ابتدایی این بازی بدین شکل می باشد :

1

در بخش تنظیمات بازی ( شماره یک ) ؛ دوباره شاهد همان دعوتنامه فیسبوک که در چندین سطر بالایی اشاره داشتم خواهیم بود.گزینه های قطع یا تنظیم صدا و انتخاب نوع زبان بازی نیز در این بخش گنجانده شده اند.بخشی تحت عنوان نام “Reset Game” نیز به چشم میخورد که با فعال سازی آن ؛ تمام Data بازی و مراحل انجام شده به حالت اولیه بازگردانده می شود.

بخش شماره دو که “Leaderboards” نام دارد به معرفی تاپ پلیرها و رکوردهای دوستان شما می پردازد.

بخش شماره سه ؛ اهداف و ماموریت های (Mission) شما در بازی درج گشته است.انجام این مراحل سبب بالاتر رفتن امتیاز و Level بازی شما خواهد شد.اگر توانایی عبور این مراحل را ندارید می توانید با صرف چندین الماس آن مرحله را بخرید.

بخش شماره چهار ؛ فروشگاه (Shop) این بازی است که شما با خرج سکه های ناقابلی که در این بازی به دست آورده اید می توانید ؛ آپگریدهای متعدد و گوناگونی را خریداری نمایید.

Capture

بگذارید چند مثال برای روشن تر شدن ماجرا بزنم ! مثلا آپشن ( Money Bag) ؛ با فعال شدنش به جعبه های داخل بازی شما اضافه می گردد و شما با شکاندن آن ها می توانید هر دفعه بین 50 تا 70 عدد سکه به جیب بزنید ! یا مثلا آپشن Gem Coins ؛ آپشنی است که با فعال شدنش در داخل بازی شما ؛ تعدادی از سکه های در دل خود الماس جای می دهند و ارزش بیش تری دارند.آپشن جالب دیگر ؛ The Tiger نام دارد که شما با فعال نمودن آن می توانید در داخل بازی برای مدت 6 تا 8 ثانیه تبدیل به ببر سفید شوید که با سرعت بیش تری مسافت را طی خواهید کرد و همچنین در این حالت خبری از وجود موانع نیز نیست !

اگر لاین پایینِ قسمتِ shop را دقت کنید ؛ از سمت چپ دومین آیکون ؛ سکه طلا می باشد.اگر داخل این بخش شوید می توانید الماس های خود را به طلای مورد نیازتان تبدیل نمایید.

Capture

سومین آیکون ؛ مربوط می شود به بخشی که شما می توانید شخصیت اصلی بازی را تغییر دهید.در این بازی شما چهار شخصیت دارید.شخصیت اول همان مردی است که از ابتدای بازی به عنوان شخصیت اول در نظر گرفته شده است.شخصیت دوم ؛ شخصیت زنی به نام Miranda Rose می باشد که شاید دختر خانم ها این شخصیت را برای بازی خود انتخاب نمایند ! شخصیت سوم سرخ پوست یا رئیس قبیله ای به نام  Blowing Wind و شخصیت چهارم هم Talos می باشد.در رابطه با شخصیت چهارم باید بگویم که بسیار ضعیف طراحی گشته است ! شاید گیم لافت قصد داشته این شخصیت را تلفیقی میان یک شوالیه مَعبد و یک سرباز فضایی طراحی کند ! که البته به نظر شخصیت جالبی از آب در نیمده است.باید اضافه کنم که شما با خرج تعداد بالایی از الماس های خود ؛ می توانید هرکدام از این شخصیت های مورد علاقه خودتان را آنلاک ( باز ) کنید.در انتها باید یاد آور شوم که این بازی بر روی دستگاه های اندرویدی ورژن 2.3 به بالا قابل نصب و اجرا می باشد.

.:: برای دریافت بازی Danger Dash با حجم 14 مگابایت ؛ روی آیکون زیر کیلیک نمایید :..

Capture

 

معرفی بازی Guerrilla Bob :

Capture

Guerrilla Bob دارای سبک جالبی است و این بازی بدون شک یکی از بازی های محبوب طرفداران بازی های جنگی خواهد بود :

1

وارد PLAY که شویم ؛ با صفحه زیر رو به رو می شویم :

1همان طور که در تصویر بالا مشخص است ؛ این بازی دارای سه حالت Arcade – Survival – Mercenary می باشد.ابتدا وارد حالت شماره یک می شویم ! این حالت ؛ بازی آزاد است.پس از انتخاب این گزینه  شخصیت هایی برای شما آورده می شود که متناسب با سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید :

1

حال سختی یا آسانی مراحل آن پرسیده می شود و نقشه مراحل برای شما نشان داده می شود :

Capture

Capture

وارد بازی که شدید ؛ آموزش های کوتاهی برای تیراندازی و راه رفتن با آدمک خود به شما داده می شود.در ادامه از شما سوال می شود که آیا تمایل دارید نشانه گیری اهداف به صورت خودکار انجام گردد یا به وسیله شما ؟ ( من گزینه خودکار را انتخاب کردم ؛ راحت تر و راضی کننده تر بود ! ) . جالب است بدانید که در این بازی میزان سلامتی آدمک شما همانند یک سیگار نمایش داده شده است که در ابتدا شما به اصطلاح 9 عدد جان دارید !

1

شما باید تیرهایی که از دشمنان خود به سویتان شلیک می شود را جا خالی دهید و با اسلحه آن ها را نابود کنید ؛ حتی چادر های طراحی شده داخل بازی نیز باید نابود شوند.

Captureدشمن های بزرگ شما یا به اصطلاح همان غول های بازی ! نیز با نمایشی گرافیکی به شما نشان داده می شوند :

1

1

در مرحله دوم ؛ نبرد شما به خیابان می کشد که در فضای شب می باشد.به نظر می رسد که فضای شب این بازی در نسبت به فضای روز آن ؛ گرافیک بالاتری دارد.

Capture

Capture

تفنگ اصلی و پیش فرض خود بازی ؛ دارای تیرهای بی نهایت می باشد اما اسلحه های بعدی که شما بدست خواهید آورد دارای محدودیت در تعداد فشنگ هستند ؛ پس در حفظ فشنگ هایتان کوشا باشید !

در حالت دوم ( یعنی Survival ) ؛ شما می توانید از میان دو حالت Classic Survival و Wave Attack یکی را انتخاب نمایید و به بازی بپردازید.

1

در حالت Classic Survival ؛ یک عده دشمن به شما حمله می کند و شما تنها دارای یک جان می باشید که باید با آن ها مقابله کنید اما در حالت Wave Attack ؛ در هر سری یا در هر موج ؛ تعدادی دشمن به سراغ شما می آیند که پس از کشتن دشمنانتان ؛ می توانید اسکناس هایی را به عنوان جایزه دریافت کنید و بعد از هر Wave به فروشگاه بروید و اسلحه های جدید خریداری کنید ( البته در wave اولی پول شما به حد لازم بالا نیست تا چیزی را بخرید. )

1

Capture

اما برسیم به حالت سوم یعنی Mercenary ! ؛ در حالت Mercenary ؛ شعار اصلی بازی “پول جمع کن تا اسلحه های عالی بخری!” هست. این حالت نیز همانند بازی حالت Arcade می باشد ولی در این حالت شما پول جمع می کنید تا طبق شعار اصلی آن ؛ بتوانید اسلحه های متنوع را خریداری نمایید.در انتها باید یاد آور شوم که این بازی بر روی دستگاه های اندرویدی ورژن 2.1 به بالا قابل نصب و اجرا می باشد.

.:: برای دریافت بازی Guerrilla Bobبا حجم 32 مگابایت ؛ روی آیکون زیر کیلیک نمایید :..

Capture

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. مرسی از مطالب خوبت !
    من عضو فیسبوک نیستم .
    چهجوری اون پنجره که وا میشه ببندم ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *