200 میلیون “نتیجه جستجو” از سرچر گوگل حذف شد! علت چه بود ؟!

200 میلیون “نتیجه جستجو” از سرچر گوگل حذف شد! علت چه بود ؟!
  • 1392/9/4
  • سهیل دارائی
  • 2

بد نیست بدانید که در سال 2011 میلادی 10 میلیون لینک طبق درخواست هایی که به کمپانی گوگل فرستاده شده بودند از سرچر عظیم و قدرتمند گوگل حذف شدند ! این رقم در سال بعدی یعنی سال 2012 میلادی افزایش داشت و این بار 50 میلیون لینک از سرچر گوگل حذف شد ! حال که در اواخر سال میلادی هستیم احتمال دارد که پس از انتشار گزارشی در همین باب ؛ رقم حذف لینک از سرچر گوگل بیش تر از دوسال قبل هم باشد.

05

البته کمپانی گوگل هیچ گاه اقدام به انتشار گزارشی از تعداد لینک های حذف شده از سرچر خود نکرد.این آمار و ارقام به دست آمده از حذف لینک ها به وسیله آنالیز ها و بررسی های هفتگی پایگاه اینترنتی TorrentFreak به دست آمده است و آن ها در گام اول متوجه شدند که ؛ لینک های ثبت شده از سوی کمپانی های حامی حق کپی رایت روز به روز افزوده شده و حالا به عددی نزدیک به 200 میلیون و فراتر از آن رسیده است ؛ ( عددی که از این سایت به طور دقیق پیدا کردم ؛ 202,230,523 بود ) که گفته شود گفت نزدیک به 99 درصد این لینک ها دیگر در سرچر گوگل یافت نمی شوند.

2

از بزرگ ترین درخواست کنندگان حذف لینک از سرچر گوگل ؛ BPI وRIAA را باید نام ببرم.حتی گروه های موسیقی دارای حق کپی رایت نیز از این قافله جا نمانده اند ! و از سوی این گروه های موسیقی نیز بیش تر از 43 میلیون درخواست برای حذف لینک از سرچر گوگل ؛ به کمپانی گوگل رسیده است!

2

تا به اینجا ؛ در مجموع 29,434 شخصیت حقوقی دارای حق کپی رایت ؛ درخواست خود را برای حذف چیزی در حدود 295,726 دامنه متفاوت از سرچر گوگل را به کمپانی گوگل ارجاع داده اند.جالب است بدانید که ؛ هاست میزبان FileTube ؛ توانسته است یک تنه بالاترین آمار حذف لینک از سرچر گوگل را به خود اختصاص دهد ! این شرکت لهستانی  7,677,420 لینک حذف شده در سرچر گوگل را داراست!

05

» منبع : خلاصه ای از torrentfreak «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *