سامسونگ با گوشی های 20 مگاپیکسلی در سال 2014 به بازار می آید

سامسونگ با گوشی های 20 مگاپیکسلی در سال 2014 به بازار می آید
  • 1392/9/12
  • امين قاسمي‌زاده
  • 2

با توجه به گزارشات جدید شرکت سامسونگ به سختی و با شور و شوق زیادی در حال کار کردن بر روی دوربین گوشی‌های هوشمند خود است.
از سایت‌های کره ای خبر رسیده است که شرکت سامسونگ به دنبال پیشرفت و افزایش امکانات بر روی گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

ش
آخرین پیشرفت سامسونگ دوربین ۱۶ مگا پیکسلی است که برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۵ است که هنوز به بازار نیامده است و قرار است در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شود.
همه این‌ها نشانه این است که سامسونگ در حال کار کردن بر روی دوربین گوشی‌های هوشمند خود است.
تکنولوژی دوربین یکی از مهم‌ترین اجزا در گوشی‌های هوشمند است. اکنون بسیاری از کمپانی‌ها مثل:LG و Nokia و Apple به دوربین و مگا پیکسل و امکانات و کیفیت عکس‌های آن در نور خورشید و فضای تاریک بسیار اهمیت می‌دهند. زیرا کاربران امروزه به دنبال گرفتن عکس‌های با کیفیت و به اشتراک گذاری آن‌ها با دوستانشان هستند.
باید منتظر خبرهای تکمیلی سامسونگ باشید تا بدانیم دوربین ۲۰ مگا پیکسلی برای کدام گوشی هوشمند آینده این کمپانی است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. دوستانی گوبا ای تی که ویندوز فون ۸ دارند و دنبال مرورگر حرفه ای هستید به لینک زیر بروند. واقعا عالی است.مخصوصا تب های جداگانه در بالا دارد

    http://sayannet.ir/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D9%81%D9%88%D9%86-surfy-browser-for-windows-phone/

  2. دوربین واسه من خیلی مهمه این گوشی خیلی خوبه مخصوصا شرکت سازنده اش هم سامسونگ. ممنون گویا آی تی

    http://winphone.blogfa.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *