پرده برداری از دو لپ تاپ مجهز به نمایش گر 3K برند MSI

پرده برداری از دو لپ تاپ مجهز به نمایش گر 3K برند MSI
  • 1392/9/15
  • سهیل دارائی
  • 0

سرانجام بی قراری های برند MSI به پایان رسید و این برند هم توانست راه خود را به بازار محصولات مجهز به نمایش گر ultra-sharp ( اولترا شارپ ) باز کند و در این بازار جدید و پر طرفدار نیز حرفی برای گفتن داشته باشد ! برند MSI با رونمایی و پرده برداری رسمی از دو لپ تاپ قدرتمند خود که در سری GT60 این برند جای دارند علاوه بر این که راه خود را به بازار محصولات مجهز به نمایش گر ultra-sharp ( اولترا شارپ ) باز کرد ؛ توانست باز هم گیمر ها و گرافیست های حرفه ای را ذوق زده کند و توجه آن ها را به لپ تاپ های خود جلب نماید.

rating_msi_sh

دو لپ تاپ جدید برند MSI ؛ یعنی لپ تاپ gaming-oriented 2OD-261US و  workstation-grade 2OKWS-278US ؛ هر دو دارای صفحه نمایش گری 15.6 اینچی با رزولیشنی ( کیفیت تصویر ) 2880 در 1620 پیکسل هستند.باید اذعان کنم که این رزولیشن برای این لپ تاپ فوق العاده است و نمایش گر 3K این دو لپ تاپ تصاویر را به اندازه شگرفی ؛ شارپ و واضح برای شما نشان خواهد داد.حال بپردازیم به سخت افزار های گنجانده شده در دل دو لپ تاپ gaming-oriented 2OD-261US و  workstation-grade 2OKWS-278US این برند.قلب تپنده این دو لپ تاپ ؛ پردازنده ای چهار هسته ای ( با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ) Core i7 می باشد.برند MSI در این دو لپ تاپ از حافظه رم 16 گیگابایتی ؛ حافظه 128 گیگابایتی SSD و hard drive ( دیسک سخت ) یک ترابایتی استفاده کرده است.اما شاید شما کاربران خوب گویا آی تی ذهنتان مشغول این سوال شده است که دو لپ تاپ gaming-oriented 2OD-261US و  workstation-grade 2OKWS-278US چه تفاوت هایی با هم دارند؟!

Capture

در پاسخ به این سوال باید اذعان کنم که ؛ همان طور که از اسم لپ تاپ gaming-oriented 2OD-261US پیداست ؛ برند MSI سعی داشته است به وسیله آن گیمر ها را مجذوب خود کند ؛ بنابراین علاوه بر مشخصات فنی یاد شده ؛ لپ تاپ gaming-oriented 2OD-261US به یک کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 780M مجهز شده است.همچنین سیستم عامل پیش فرض این لپ تاپ ؛ ویندوز 8 می باشد.

حال به سراغ لپ تاپ workstation-grade 2OKWS-278US این برند می رویم ! به نظر می رسد که برند MSI همان طور که قبلا یادآر شدم ؛ با تولید این لپ تاپ قصد مجذوب کردن طراحان و گرافیست ها را اشته است و بر همین اساس نیز ؛ در لپ تاپ workstation-grade 2OKWS-278US خود ؛ از کارت گرافیک قدرتمند Quadro K3100 استفاده نموده است.همچنین ؛ سیستم عامل پیش فرض این لپ تاپ ؛ ویندوز 7 می باشد.

حال برویم به سراغ قیمت این دو لپ تاپ جدید برند MSI ! این برند قرار است لپ تاپ gaming-oriented 2OD-261US ؛ را با قیمت 2.200 دلار امریکا و لپ تاپ workstation-grade 2OKWS-278US خود را با قیمت 2800 دلار امریکا روانه بازار نماید.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *