دو ماه گذشت ! ده میلیون Galaxy Note III فروش رفت !

دو ماه گذشت ! ده میلیون Galaxy Note III فروش رفت !
  • 1392/9/19
  • سهیل دارائی
  • 3

امروز با خبر شدیم که برند کره ای سامسونگ آمار و ارقام حاصله از فروش جهانی اسمارت فون Galaxy Note III را منتشر ساخته است.جالب است بدانید که با وجود گذشت تنها دو ماه از عرضه رسمی اسمارت فون Galaxy Note III ؛ این برند توانسته است ده میلیون نسخه از آن را به فروش رساند.با نگاه به این آمار به دست آمده ؛ باید اذعان کرد که ؛ اسمارت فون Galaxy Note III به خوبی توانسته است خود را در دل کاربران جا کند و توجهات آن ها را به خود جلب نماید.

Capture

بد نیست بدانید که پیش تر ؛ اولین نسل از اسمارت فون گلکسی نوت موفق شده بود تا در عرض گذشت 9 ماه به این رکورد فروش دست یابد ! البته اسمارت فون گلکسی نوت دو نیز در عرض گذشت 4 ماه از تاریخ رسمی عرضه ؛ موفق به کسب این رکورد فروش شد.

06

از لا به لای آمار و ارقام متشر شده از سوی این برند کره ای ؛ می توان دریافت که بیش ترین میزان فروش اسمارت فون Galaxy Note III ؛ معطوف کشوره های قاره کهن بوده است.اگر بخواهم خیلی دقیق تر بگویم ؛ باید اظهار نمایم که ؛ کشور آسیایی چین بالا ترین میزان فروش اسمارت فون Galaxy Note III را یک تنه به خود اختصاص داده است.یکی از دلایل عمده و تاثیر گذار توجه مردم کشور چین به خرید اسمارت فون Galaxy Note III ؛ قابلیت S-Pen ( قلم هوشمند ) اسمارت فون Galaxy Note III می باشد ؛ چرا که برند سامسونگ امکان تشخیص دست خط در زبان چینی را نیز به آپشن های قلم هوشمند اسمارت فون Galaxy Note III اضافه کرده است.
» منبع : sammobile «

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. من بعید میدونم این آمار درست باشه قبلا نت بخاطر قلمش کاربرد داشت اما با اومدن سونی اولترا که با هر قلمی با کیفیت و دقت خیلی خیلی بیشتر و بهتر میتوان نوشت دیگه تو عصر اطلاعات مگر میشه کسی بی اطلاع باشه و بره اینو بخره ؟

    1. از درست یا غلط بودن آمار که بگذریم، مرجان جان اگر منظور شما از سونی اولترا ، Sony Xpria Z Ultra میباشد، حداقل تا اونجایی که مشخصات این دو رو بررسی کردم، سونی واقعاً حرفی برای گفتن در مقابل نوت 3 نداره.
      اگر هم منظورتان مدل دیگری است بفرمائید دقیقاً منظور از سونی اولترا چیست؟
      ممنون

  2. سلام. من این گوشیو دارم خیلی ازش راضیم واقعا عالی عمل میکنه تو همه زمینه ها مثل قدرت سی پیو بازی اینترنت…. بنظر من تنها عیبی که داره دوربین پاینشه که نسبت به قیمتش باید بالاتر بود که13پیکسله و اندازه نسبتا بزرگشه توصیه میکنم اگه امکان خریدشو دارید حتما بخرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *