طعم شیرین اشتراک لینک با لینکام

طعم شیرین اشتراک لینک با لینکام
  • 1392/9/24
  • ITTeach
  • 2

linkam1

برای پیدا کردن جدیدترین مطالب روز چه میکنید ؟ لیستی از سایت ها دارید که روزانه به آنها سر میزنید و یا یک فید خوان حرفه ای هستید ؟ مطالب جالبی که سایت های جدید منتشر می کنند را چطور بدست می آورید ؟ بدون شک همه چیزهای جالبی که  روزانه در اینترنت منتشر می شود در همین چند سایتی که ما می شناسیم خلاصه نخواهد شد اما مشکل اینجاست که روزانه سایت های زیادی متولد می شوند و مطالب بسیاری هم در اینترنت منتشر می شود از ویدئو گرفته تا عکس و پادکست و … که سرزدن به این همه سایت و خوندن این همه مطلب هم شدنی نیست ! ما یک راه کار جمعی برای این کار داریم ، اگرتک تک ما مطالب جالبی که در اینترنت می بینیم را در یک جا با بقیه به اشتراک بگذاریم و بتوانیم به مطالب جالبتر امتیاز بدیم هروز یک لیست خوب از بهترین مطالب روز اینترنت را خواهیم ساخت ، چیزی که ما به آن می گوییم : یک گاز خوشمزه از اینترنت ،لینکام .

 linkam_sharing

لینکام (linkam.ir) یک سرویساشتراکلینک فارسی است که استفاده از آن خیلی ساده و لذت بخش است ، در این سایت لینک ها بر اساس محبوبیت و امتیازی (لایک) که کاربران به آنها می دهند در سه گروه تازه ها ، ولرم ها و داغترین ها ، دسته بندی می شوند . همچنین هر لینک از نظر محتوا در دسته بندی خاصی قرار میگیرد که این موضوع کمک می کند که اگر علاقه مند به دنبال کردن مطالب یک حوزه خاص مثل اقتصاد هستید با مراجعه به صفحه مخصوص آن موضوع ، به راحتی آنها را پیدا کنید .

 linkam_sharing_1

لینکام برای سایت های جدید هم فرصتی است که بتوانند دیده شوند و خودی نشان بدهند و ثابت کنند که آنها هم مطلب جالبی برای عرضه دارند و می توانند در این هیاهو حرفی برای گفتن داشته باشند .

لینکام امکان اشتراک ایمیلی را هم برای کاربرانش فراهم کرده و با عضویت در این بخش داغ ترین لینک ها به صورت روزانه برای شما در یک لیست ایمیل می شود ، البته عاشقان فید هم در لینکام می توانند به راحتی فید هر بخش را دنبال کنند .

www.linkam.ir

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *