تبلت 8 اینچ ویندوزی VivoTab Note برند ایسوس رونمایی گشت

تبلت 8 اینچ ویندوزی VivoTab Note برند ایسوس رونمایی گشت
  • 1392/9/27
  • سهیل دارائی
  • 0

دیروز با خبر شدیم که اطلاعاتی پیرامون گجت جدید برند ایسوس در فضای اینترنت پخش شده است.اطلاعات جدید به بیرون درز کرده ؛ خبر از وجود گجتی جدید در خانواده ایسوس را با نام M80TA می داد تا این که انتظار ها به پایان رسید و سرانجام امروز مشخصات کامل M80TA ؛ انتشار یافت !

Asus_Logo

با این وجود باید اذعان کنم که ؛ ایسوس قصد دارد با تبلت جدید خود در نمایشگاه CES خوش بدرخشد و رونمایی رسمی از آن را به آن زمان موکول گرداند. نکته قابل توجه این تبلت جدید ایسوس ؛ سیستم عامل آن است چرا که تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس ؛ از سیستم عامل ویندوز بهره می برد.بدون اغراق و هرگونه جانب داری باید بگویم که هرچه آمار و ارقام را بررسی می کنیم باز هم نمی توانیم عدم استقبال کاربران را از تبلت های ویندوزی 10 اینچ کتمان کنیم ! اما باید منتظر نشست و دید که آیا ایسوس با ارائه تبلت 8 اینچی VivoTab Note می تواند روح تازه ای به پیکر نیمه جان تبلت های ویندوزی ببخشد یا خیر !؟

حال قصد دارم تا کمی در رابطه با مشخصات فنی تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس برایتان بنویسم.همان طور که در چند سطر بالایی اذعان کردم ؛ تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس مجهز به سیستم عامل ویندوز است و همان طور که از نام تجاری اش بر می آید ؛ ایسوس یک قلم دیجیتال ( که بی شباهت به S-Pen سامسونگ نیز نیست ! ) برای آن تعبیه کرده است.

جالب است بدانید که نمایش گر تبلت 8 اینچی VivoTab Note ؛ از فناوری Crystal Clear بهره می برد ( که قیمتی معادل 300 دلار دارد ! ).شاید برند ایسوس با استفاده از این نمایش گر در تبلت 8 اینچی VivoTab Note قصد اعلان جنگ به تبلت 8 اینچی Dell Venue 8 Pro را داشته است ! چرا که حالا تبلت 8 اینچی VivoTab Note می تواند رقیب جدی ای برای تبلت 8 اینچی Dell Venue 8 Pro باشد.قلب تپنده تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس یک پروسسور4 هسته ای ( پردازنده ) سری Bay Trail اینتل است و روزلیشن نمایش گر آن هم 1280 در 800 پیکسل می باشد.دوربین جلو ( دوربین دوم ) تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی ( دوربین پشت ) آن نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی می باشد.جالب است بدانید که تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس فاقد خرجوی اچ دی ام آی (HDMI) می باشد ! در ادامه باید قید کنم که ؛  تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس مجهز به دو گیگابایت حافظه رم ؛ 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و پورت میکرو SD جهت ارتقا حافظه خارجی است.در انتها نیز باید اضافه کنم که باتری تعبیه شده در این تبلت نوظهور ایسوس ؛ یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد.

» منبع : vr-zone «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *