HTC Desire 400 اسمارت فونی که در سکوت خبری معرفی گشت !

HTC Desire 400 اسمارت فونی که در سکوت خبری معرفی گشت !
  • 1392/10/1
  • سهیل دارائی
  • 0

برند تایوانی اچ تی سی (HTC) اسمارت فون جدید و دوسیم کارته خود را با نام تجاری Desire 400 رونمایی کرد.جالب است بدانید که رونمایی از این اسمارت فون جدید اچ تی سی در سکوت رسانه ای و به دور از هرگونه هیاهویی صورت پذیرفت !

Capture

نکته جالب تر این اسمارت فون مشخصات فنی آن است ! چرا که وب سایت های اینترنتی مختلف جهانی ؛ هر کدام مشخصات فنی متفاوتی را برای HTC Desire 400 عنوان کرده اند ! مثلا یک وب سایت روسی زبان در بخش معرفی اسمارت فون جدید HTC Desire 400 عنوان کرده است که این اسمارت فون دو سیم کارته از نمایش گری 4.3 اینچی با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) 480 در 800 پیکسل بهره می برد.در ادامه مطالب منتشر شده در این وب سایت روسی زبان به قلب تپنده HTC Desire 400 که یک پروسسور ( پردازده ) چهار هسته ای Snapdragon 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز می باشد اشاره شده است.اسمارت فون جدید HTC Desire 400 از یک گیگابایت حافظه رم و چهار گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است.البته در صورت نیاز به حافظه بیش تر می توان از کارت‌ حافظه‌ی میکرو SD کمک گرفت.اسمارت فون جدید HTC Desire 400 مجهز به دوربینی هشت مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 1.6 مگاپیکسلی برای تماس های تصویری است.در پشت کاور آن نیز ؛ یک فلاش LED تعبیه گشته است.

اما در مقابل این اطلاعات وب سایت روسی زبان ؛ یک وب سایت اینترنتی متعلق به کشور اوکراین قرار دارد که به شرح مشخصات فنی متفاوتی از اسمارت فون جدید HTC Desire 400 پرداخته است !

Capture

طبق مشخصات فنی منتشر شده در این وب سایت اوکراینی ؛ اسمارت فون جدید HTC Desire 400 به جای دوربین 8 مگاپیکسلی از دوربینی 5 مگاپیکسلی بهره می برد و حتی خبری هم از دوربین جلو 1.6 مگاپیکسلی نیست و تنها به وجود یک دوربین جلو VGA بسنده شده است.کار به همینجا ختم نشده است و حتی خبری از پروسسور 4 هسته ای نیز نیست ! و اسمارت فون جدید HTC Desire 400 تنها از پروسسوری دو هسته ای بهره می برد.

Capture

البته لازم به ذکر است که در بعضی از مشخصات فنی یاد شده در دو سایت اینترنتی متفاوت ؛ نقاط مشترکی نیز به چشم می خورد.مثلا از این نقاط مشترک می توان به رابط کاربری Sense و BlinkFeed موجود در اسمارت فون جدید HTC Desire 400 اشاره داشت.همچنین باتری تعبیه شده برای اسمارت فون جدید HTC Desire 400 ؛ طبق اعلام هر دو وب سایت اینترنتی ؛ یک باتری 1800 میلی آمپر ساعتی است.طبق ادعاهای برند تایوانی اچ تی سی ؛ این باتری تعبیه شده برای اسمارت فون جدید HTC Desire 400 ؛ می تواند به راحتی  تا 12 ساعت مکالمه‌ در شبکه‌ی 3G را در اختیار کاربران قرار دهد.

تا بدین لحظه هیچ خبری از قیمت عرضه اسمارت فون جدید HTC Desire 400 به دست نیامده است اما آن چه که روشن است این است که ؛ HTC Desire 400 در بازارهای مختلف با مشخصات فنی متفاوتی عرضه خواهد گشت و

این بدین معناست که HTC Desire 400 در بازارهای مختلف با مشخصات فنی متفاوت و همچنین با سه رنگ متفاوت عرضه خواهد شد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *