با اسمارت فون Elife E7 mini آشنا شوید !

با اسمارت فون Elife E7 mini آشنا شوید !
  • 1392/10/4
  • سهیل دارائی
  • 3

یکی از تولید کنندگان گوشی های موبایل در کشور چین ؛ “Gionee” از اسمارت فون جدید خود رونمایی کرد.شنیده ها حاکی از آن است که اسمارت فون جدید برند Gionee چین ؛ با نام تجاری Elife E7 mini عرضه می گردد.از نکات برجسته موجود در این اسمارت فون چینی ؛ وجود دوربین چرخشی آن که بسیار شبیه به گوشی OPPO N1 است ؛ می باشد.حال شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که دوربین چرخشی چیست و چه فایده ای دارد ؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم که دوربین چرخشی تعبیه شده برای این اسمارت فون ؛ از کاور پشت اسمارت فون به سمت جلو آن می چرخد تا برای حالت عکس برداری پرتره ( عکس برداری از خودتان ) و همچنین مکالمه تصویری شما را کمک شایانی کند.

بدون شک اسمارت فون E7 mini ؛ برادر کوچک تر اسمارت فون Elife E7 که اسمارت فونی 5.5 اینچی بود است.همان طور که در چندین سطر ابتدایی به دوربین چرخشی E7 mini اشاره داشتم ؛ حال باید از کیفیت این دوربین بگویم.دوربین تعبیه شده برای اسمارت فون E7 mini ؛ یک دوربین چرخشی 13 مگاپیکسلی است.حال بد نیست به سراغ مشخصات فنی اسمارت فون چینی E7 mini برویم.

05

اسمارت فون چینی E7 mini مجهز به صفحه نمایش گری 4.7 اینچی با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) 720p است.حافظه رم در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون ؛ تنها یک گیگابایت می باشد ؛ همچنین پروسسور ( پردازنده ) آن نیز مدل MT6592 برند مدیا تک است و یک پروسسور هشت هسته ای می باشد.جالب است بدانید که اسمارت فون چینی E7 mini مجهز به دو درگاه 3G سیم کارت است و از سیستم عامل اندروید 4.2 بهره می برد.حافظه ذخیره سازی داخلی در نظر گرفته شده برای E7 mini ؛ 16 گیگابایت است.

کارشناسان فنی پایگاه اینترنتی FoneArena اذعان داشته اند که با E7 mini کارکرده اند و در زمان عرضه آن در کشور هند ؛ آن ها E7 mini را تست کرده اند.طبق توصیفات این کارشناسان ؛ اسمارت فون چینی E7 mini از کیفیت ساخت خوبی بهره می برد اما باقی ماندن جای اثر انگشت بر روی بدنه این اسمارت فون کاملا آزار دهنده و کلافه کننده است ! به نظر نمی رسد که پای E7 mini به کشور ایالات متحده امریکا برسد اما به نظر می رسد که قیمت قراردادی برای عرضه آن حدود 310 دلار امریکا خواهد بود.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. نه بهنام جان … اسمارت فون چینی E7 mini مجهز به دو درگاه ۳G سیم کارت است و از سیستم عامل اندروید ۴٫۲ بهره می برد.حافظه ذخیره سازی داخلی در نظر گرفته شده برای E7 mini ؛ ۱۶ گیگابایت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *