وقتی بلک بری پا پس می کشد ! بلک بری از خیر تولید دو گوشی Cafe و Kopi گذشت !

وقتی بلک بری پا پس می کشد ! بلک بری از خیر تولید دو گوشی Cafe و Kopi گذشت !
  • 1392/10/6
  • سهیل دارائی
  • 0

سایه ابرهای تیره مشکلات بر روی سر برند BlackBerry بدجوری خودنمایی می کند ! میزان فروش برند BlackBerry در سه ماهی که گذشت اصلا رضایت بخش نبود و سهام داران این برند را در فکر فرو برد.چرا که میزان فروش سال قبل BlackBerry کجا و میزان فروش امسال آن ها کجا ! BlackBerry در زمینه فروش محصولات خود با افت شدیدی رو به رو شده است.

05

این اوضاع وخیم آن قدر گسترده است که حتی BlackBerry را بر آن داشته است تا از خیر تولید دو گوشی موبایل جدید خود به نام های  Café وKopi بگذرد و راه صرفه جویی را پیش بگیرد.طی کنفرانس خبری رسمی BlackBerry اعلام شد که دو مدل Café و Kopi که قرار بود جزو مدل های میان رده و ارزان قیمیت این برند باشند از چرخه تولید حذف شده اند.

05

طبق آن چه از گزارشات مالی برند  BlackBerry بدست آمده است میزان فروش این برند در سه ماهی که گذشت تنها 1.9 میلیون گوشی موبایل بوده است.BlackBerry در همین مقطع سال گذشته میلادی توانسته بود 3.7 میلیون گوشی موبایل خود را به فروش رساند.با مقایسه این دو عدد به دست آمده پی می بریم که BlackBerry از افت فروش شدیدا رنج می برد.آن ها حتی یک ضرر و زیان 4.4 میلیارد دلاری را نیز پشت سر گذاشته اند.

» منبع : cnet «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *