سامسونگ گلکسی اس 4 و حفره امنیتی بزرگ !

سامسونگ گلکسی اس 4 و حفره امنیتی بزرگ !
  • 1392/10/6
  • سهیل دارائی
  • 1

بدون شک دیری نگذشت که سری Galaxy اسمارت فون ها برند سامسونگ فراگیر شد و بدون اغراق در زمان اندکی توجه اکثر مخاطبان بازار اسمارت فون را به خود جلب کرد.سری Galaxy برند سامسونگ در حال حاضر نیز یکی از سری های موفق بازار اسمارت فون ها به حساب می آید.

به تازگی تیمی تحقیقاتی ؛ پس از انجام چند تست متنوع بر روی اسمارت فون های سری Galaxy برند سامسونگ حفره جدید امنیتی ( باگ ) را کشف کرده است ! آن ها مدعی شده اند که این حفره امنیتی روی نرم افزاری است که به صورت دیفالت ( پیش فرض ) بر روی این سری از اسمارت فون ها از ابتدا نصب شده است.نحوه کار این حفره امنیتی نیز در خور توجه است ! طبق ادعای این تیم تحقیقاتی ؛ حفره امنیتی کشف شده ؛ سبب می شود تا ایمیل کاربران به راحتی رد یابی شده و اطلاعات و ارتباطات داده های آن ثبت و ضبط گردد.باگ جدید کشف شده از سوی این تیم تحقیقاتی ؛ در نرم افزار Knox وجود دارد.گویا هکر ها و افراد مخرب به راحتی توسط نرم افزار Knox به اطلاعات شخصی شما نفوذ می کنند.

05

گستردگی استفاده از نرم افزار Knox محدود نیست و می توان خاطر نشان شد که نرم افزار Knox به خصوص توسط کمپانی های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.طبق مصاحبه برند کره ای سامسونگ با روزنامه وال استریت (Wall Street) ؛ این برند کره ای تضمین داده است که بدون فوت وقت این باگ را رفع سازد تا خیال همگان راحت شود.البته از متن مصاحبه می توان پی برد که برند سامسونگ چندان این باگ امنیتی را جدی نگرفته است و آن را بسیار خطرناک نمی داند اما تضمین داده است تا قبل از بروز هرگونه مشکل از سوی این باگ امنیتی ؛ اقدامات رفع آن را پیاده سازی کند.

» منبع : خلاصه ای از cnet «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *