به زودی تورنومنت بزرگ ال‌جی با جوایز بی‌نظیر در بازی سرعت بیشتر شروع خواهد شد

به زودی تورنومنت بزرگ ال‌جی با جوایز بی‌نظیر در بازی سرعت بیشتر شروع خواهد شد
  • 1392/10/17
  • محسن پاك نيت
  • 0

پس از اتمام اولین دوره تورنومنت بزرگ ال‌جی در بازی سرعت بیشتر و اهدای جوایز به برندگان خوشبخت این تورنومنت، نمایندگی رسمی شرکت ال‌جی در ایران، دومین دوره از ۵سری تورنومنت LG  را با نام «ال‌جی‌ G2» از تاریخ 22 دی‌ماه جاری تا پایان سال 92 در بازی آنلاین سرعت بیشتر برگزار خواهد کرد و به نفرات برتر این تورنومنت، جوایز بسیار ارزنده‌ای از سری تلفن‌های هوشمند این شرکت، اهدا می‌کند.

lg-speedup

ال‌جی G2 یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین محصولات ال جی در سال 2013 به شمار می‌رود. تلفنی که با طراحی بی‌رقیب و امکانات بی‌نظیر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، عنوان برترین تلفن هوشمند سال 2013 ال‌جی را به خود اختصاص داد و جوایز بسیاری را برای طراحی منحصر‌به‌فرد خود دریافت نمود. همچنین بخش موبایل شرکت ال جی با سری Optimus و Nexus خود حضوری قدرتمند و جاه‌طلبانه در بازار موبایل دنیا و ایران دارد و محصولات این شرکت با گارانتی دوساله و خدمات پس ار فروش عالی در ایران به هموطنان عرضه می‌گردد.

lgg2

آقای حمید نعیمی، مدیرعامل شرکت نوآوران دنیای پارسیان و ایده‌پرداز بازی آنلاین سرعت بیشتر، درباره اولین سری از تورنومنت‌های بزرگ LG، این‌گونه توضیح می‌دهد:

هر دوره تورنومنت ال‌جی از ۳۰ سری مسابقه تشکیل شده‌است. مهمترین ویژگی تورنومنت ال‌جی این است که تمام بازیکنان در هر سطح و با هر میزان سرمایه و امتیاز، می توانند یکی از ۱۰برنده خوشبخت این تورنومنت باشند.تورنومنت ال‌جی به‌گونه­ای طراحی شده است که حتی کاربرانی که دیرتر به جمع شرکت‌کنندگان آن می‌پیوندند، با بازی خوب و هوشمندانه شانس زیادی برای برنده شدن خواهند داشت. به این صورت که امتیاز مسابقات ابتدایی در هر تورنومنت تأثیر چندانی بر برنده شدن در تورنومنت ندارد و امتیازهای تورنومنت‌های پایانی بسیار مؤثرتر است. بنابراین کاربران می‌توانند همین امروز به رایگان در بازی عضو شده، در تورنومنت ال‌جی شرکت کنند، تیم خود را توسعه دهند و با کسب بیشترین امتیاز در این تورنومنت، برنده یکی از جوایز ویژه این تورنومنت باشند.کاربران، برای پیروزی در تورنومنت ال‌جی باید صبر، تلاش، هوشمندی و ریسک‌پذیری بالایی داشته باشند چون رقبایشان با حداکثر انگیزه در این تورنومنت شرکت خواهند کرد و تنها افرادی برنده خواهند شد که از دیگران بهتر باشند. ۱۰ نفری که بیشترین امتیازات را در طول ۳۰ مسابقه‌ی این تورنومنت به دست بیاورند، برنده جوایز ویژه ما خواهند بود.

برای شرکت در تورنومنت ال‌جی ابتدا باید از طریق صفحه اصلی سایت و کلیک بر روی عضویت رایگان، یک نام کاربری در بازی ایجاد کنید. سپس باید از طریق منوی بالای صفحه به بخش «تورنومنت» رفته و بر روی عبارت «شرکت در تورنومنت» کلیک کنید. در صفحه جدید باید یکی از انواع سرعت، شهر و یا استقامت را انتخاب کنید تا تورنومنت‌های مربوطه به نمایش در آید. مسابقات مختلف تورنومنت ال‌جی که کسب امتیازات آنها برای کسب جوایز مهم است را می‌توانید از روی آیکونی که عبارت LG  بر روی کاپ آن درج شده، شناسایی کنید.

speedup-lg

سه نفر برتر تورنومنت LG که در پایان این تورنومنت، بیشترین امتیازات را کسب کرده باشند، شانس در دست گرفتن جدیدترین، زیباترین و ارزشمندترین نسخه از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند LG را خواهند داشت. گوشی‌هایی که بدون شک، فرد برنده را در بین اطرافیان متمایز کرده و کمک می‌کنند تا شیک‌تر و به‌روزتر دیده شود.

ضمناً به ۷ نفر از برندگان، معادل ۱۰۰ هزارتومان وجه رایج بازی (اعتبار) اهدا خواهد شد. مجموع جوایزی که برای این تورنومنت درنظر گرفته شده است بیش از 2.5 میلیون تومان می­باشد که امیدواریم خوانندگان این مقاله یکی از برندگان خوش شانس جوایز هیجان‌انگیز این دوره باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *