از این پس مسابقات کشتی کج را بر روی ایکس باکس و پلی استیشن مشاهده کنید

از این پس مسابقات کشتی کج را بر روی ایکس باکس و پلی استیشن مشاهده کنید
  • 1392/10/19
  • امیر امام جمعه
  • 0

یکی از پر بیننده ترین ورزش ها در ایالات متحده کشتی کج است که این پدیده در سال های اخیر در ایران نیز رواج بسیاری پیدا کرده است. از مهم ترین مسابقات این ورزش می توان به سری WWE اشاره کرد که به تازگی اعلام نموده که قصد دارد مسابقات خود را به صورت آنلاین و از طریق کنسول های بازی پخش نماید. هواداران می توانند مسابقات را از طریق شبکه ای که WWE Network نام دارد مشاهده کنند.

WWE Network در آینده ای نزدیک برای ایکس باکس و پلی استیشن عرضه خواهد شد و به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته به کاربران اجازه می دهد تا به آرشیو مسابقات دسترسی داشته باشند. البته برای دسترسی به این ویدیوها باید ماهیانه 9.99 دلار حق اشتراک پرداخت نمایید.

wwe-820x420

خبر خوش این که اگر صاحب هیچ یک از کنسول های ذکر شده نیستید ، نگران نباشید. WWE Network به زودی برای رایانه های خانگی ، تبلت ها و گوشی های هوشمند نیز عرضه خواهد شد. ولی در ابتدا شاهد عرضه برنامه آن برای ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 و سپس پلی استیشن 4 خواهیم بود. برنامه مخصوص به ایکس باکس وان نیز در تابستان 2014 عرضه می شود.

در میان مسابقاتی که توسط این شبکه پخش خواهد شد می توان به WWE Raw و WWE Smackdown اشاره کرد. کاربران قادر هستند هم به آرشیو مسابقات قبلی دسترسی داشته باشند هم به صورت زنده مسابقات را تماشا کنند. اولین نسخه از این شبکه در ماه آینده عرضه خواهد شد.

منبع: Slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *