Galaxy S5 سه ماه دیگر معرفی خواهد شد

Galaxy S5 سه ماه دیگر معرفی خواهد شد
  • 1392/10/19
  • امیر امام جمعه
  • 0

بدون شک سری Galaxy S سامسونگ یکی از محبوب ترین خانواده ها در بازار گوشی های هوشمند می باشد. آخرین مدل از این سری یعنی Galaxy S4 توانسته است تا به امروز موفقیت های بسیاری را در بازار های متعددی به دست آورد. اما دیگر عمر این مدل نیز به پایان رسیده است و باید منتظر نسخه جدید کهکشانی ها باشیم.

به گفته مدیر ارشد بخش فروش موبایل در شرکت سامسونگ ، Galaxy S5 در ماه آپریل (حدود سه ماه دیگر) به بازار عرضه خواهد شد. آقای Lee این گفته در در مصاحبه با بلومبرگ مطرح کرده و هم چنین گفته است که سامسونگ طبق روال همیشگی خود در ربع اول هر سال یک پرچمدار جدید معرفی می کند.

galaxy-820x420

وی هم چنین اشاره کرده که Galaxy S5 تنها محصولی نیست که در ماه آپریل معرفی می شود بلکه نسخه جدید ساعت هوشمند Galaxy Gear نیز شامل آن می گردد. نسخه جدید این ساعت هوشمند دارای طراحی تازه و کاربرد های بیشتری است و اندازه آن نیز کوچک تر از نسخه قبلی می باشد.

به نظر می رسد که Galaxy S5 طراحی تازه ای نسبت به نسخه های قبلی خود داشته باشد زیرا بسیاری از کاربران پس از معرفی Galaxy S4 از طراحی یکنواخت و تکراری آن انتقاد کردند که شباهت بسیاری به Galaxy S3 داشت. آقای Lee گفته که تمرکز اصلی در Galaxy S5 بر روی پوشش و صفحه نمایش دستگاه می باشد. هم چنین سامسونگ به دنبال قابلیت هایی برای تشخیص و اسکن چشم می باشد. سامسونگ در قبل نیز گفته بود که قصد دارد در سال 2014 میلادی گوشی هوشمندی با صفحه نمایش 2K عرضه کند و ممکن است این محصول Galaxy S5 باشد.

منبع: Slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *