تصاویر لو رفته جدید از Galaxy Note 3 Neo

تصاویر لو رفته جدید از Galaxy Note 3 Neo
  • 1392/10/21
  • امیر امام جمعه
  • 0

به تازگی تصاویری از سوی Sammobile در توییتر منتشر شده است که انتظار می رود مربوط به عضو جدید خانواده فبلت های شرکت سامسونگ یعنی Note 3 neo باشد. در تصویر پایین این فبلت جدید در کنار نسخه معمولی Galaxy Note قرار دارد که مدل Neo کمی کوچکتر می باشد.

galaxy-note-neo-image

به جز مدل این دستگاه که SM-N750/5 نام دارد ، جزئیات دیگری در این توییت منتشر نشده است اما چندی قبل وب سایت معتبر GSMArena مشخصات احتمالی این محصول را منتشر نمود. طبق این اطلاعات Note 3 Neo دارای ظاهری شبیه Note 3 ولی مشخصات سخت افزاری مشابه با Note 2 است. نمایشگر آن 5.55 اینچ قطر دارد و رزولوشن آن نیز 720p می باشد. هم چنین در صفحه نمایش از فناوری Super AMOLED استفاده شده است. دیگر مشخصات آن شامل دوربین 8 مگاپیکسلی ، دو گیگابایت حافظه رم ، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باطری 3100 میلی آمپری می باشد.

البته انتظار می رود که Note Neo قدرت پردازشی بیشتری را نسبت به Galaxy note 2 ارائه دهد. به گفته وب سایت ارائه دهنده اطلاعات این محصول دارای پردازنده شش هسته ای است که از دو پردازنده 1.7 گیگاهرتزی برای سنگین و چهار پردازنده 1.3 گیگاهرتزی برای امور سبک استفاده می کند. البته بیشتر قابلیت هایی که سامسونگ برای Galaxy S4 و Note 3 ارائه داده است بر روی این محصول جدید نیز پشتیبانی می شود.

cnet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *