نسخه 4.4 اندروید ؛ هم اکنون بر روی Galaxy Note 3

نسخه 4.4 اندروید ؛ هم اکنون بر روی Galaxy Note 3
  • 1392/10/23
  • سهیل دارائی
  • 0

طبق اخبار مندرج بر روی پایگاه اینترنتی “Sammobile” ؛ هم اکنون کاربران اسمارت فون Galaxy Note 3 که محل اسکانشان در کشور لهستان است می توانند نسخه 4.4.2 سیستم عامل محبوب اندروید را تجربه نمایند.بنابراین آن ها می بایست با کمک گیری از نرم‌ افزار Samsung Kies پس از دریافت این آپدیت ؛ آن را روی اسمارت فون Galaxy Note 3 خود نصب نمایند.به این ترتیب می توان انتظار داشت که ؛ آپدیت  over-the-air نیز به زودی از راه برسد !

Capture

شاید شما نیز برایتان این سوال پیش آمده که در چه تاریخی این بسته های بروز رسانی مناطق جغرافیایی دیگری را شامل خواهند شد و به قول معروف چه زمانی نوبت به ما می رسد ! در پاسخ به این سوال باید بگویم که تا به حال اخباری مبنی بر تاریخ مشخص شده و قطعی در این رابطه درج نگشته است اما آن چه عیان است این است که در طی چند هفته آتی این بسته بروز رسانی اسمارت فون Galaxy Note 3 ؛ فراگیر خواهد گشت تا همگان بتوانند آن را دریافت و بر روی اسمارت فون Galaxy Note 3 خود نصب نمایند و از سیستم عامل اندروید 4.2.2 کیت کت لذت ببرند !

firmware version این بسته بروز رسانی ؛ N9005XXUENA6 می باشد که از روی آن می توان پی برد که این بسته بروز رسانی تنها مختص به ورژن بین المللی اسمارت فون Galaxy Note 3 برند سامسونگ می باشد.

» منبع : cnet «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *