هوآوی به طور رسمی تبلت MediaPad 7 Youth2 را معرفی کرد

هوآوی به طور رسمی تبلت MediaPad 7 Youth2 را معرفی کرد
  • 1392/10/28
  • امیر امام جمعه
  • 0

هوآوی که یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تبلت های میان رده با قیمت مناسب می باشد به تازگی نسخه جدیدی از سری MediaPad 7 را معرفی کرد. نسخه اول این تبلت حدود یک سال پیش به بازار عرضه شد و هم اکنون نسخه دوم آن با نام MediaPad 7 Youth2 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این تبلت دارای بدنه فلزی با صفحه نمایش 7 اینچی به همراه رزولوشن 1024 در 600 می باشد. در زیر پوشش آلومینیومی و درخشان دستگاه پردازنده Snapdragon 200 ساخت شرکت Qualcomm قرار دارد که دارای چهار هسته پردازشی با فرکانس 1.2 گیگاهرتز می باشد. در کنار این پردازنده 1 گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. البته می توان از طریق درگاه کارت حافظه این مقدار را افزایش داد.

gsmarena_001 (3)

MediaPad 7 Youth2 مجهز به باطری 4100 میلی آمپری می باشد که به همراه سیستم Dynamic Power Management مخصوص شرکت هوآوی عرضه می گردد تا شارژدهی طولانی تری را به کاربران ارائه دهد. در پشت دستگاه دوربینی با سنسور 3 مگاپیکسلی قرار دارد و در قسمت جلویی نیز یک دوربین VGA برای تماس های تصویری در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل تبلت نیز نسخه 4.3 اندروید می باشد و هوآوی بر روی آن رابط کاربری مخصوص خود یعنی Emotion UI نسخه 1.6 را قرار داده است. جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه این تبلت در روزهای آینده منتشر خواهد شد. به نظر می رسد هوآوی قصد دارد با عرضه این تبلت رقیبی برای Galaxy Tab3 سامسونگ ایجاد کند. تبلت سامسونگ قیمتی حدود 200 دلار دارد و ممکن است MediaPad 7 Youth2 نیز در همین حدود قیمت گذاری شود.

gsmarena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *