آموزش ایجاد یک میانبر تازه برای Windows Explorer

آموزش ایجاد یک میانبر تازه برای Windows Explorer
  • 1392/10/28
  • سهیل دارائی
  • 2

به طور میانگین تعداد افرادی که روزانه فایل های خود را در ویندوز گم می کنند و سر و کارشان با کنکاش و جست و جو در window explorer می افتد رو به افزایش است.به دفعات پیش می آید که شما به هر دلیلی فایل های خود را نمی توانید پیدا کنید و برای یافتن آن ها از window explorer کمک می گیرید.امروز قصد دارم در این مقاله برای شما دوستداران مجله اینترنتی گویا آی تی ؛ آموزشی را قرار دهم تا به راحتی و بدون فوت وقت به window explorer دسترسی داشته باشید ! اساس کار این آموزش ؛ ایجاد میانبر ( شورت کات ) بر روی دسکتاپ ویندوز شماست.

132.2

برای شروع کار شما باید بر روی یک فضای خالی در دسکتاپ ویندوزتان ؛ راست کیلیک کنید و گزینه NEW ( جدید ) را برگزینید.حال از منوی باز شده ؛ همانند تصویر ذیل ؛ گزینه ”  Shortcut  ” را انتخاب فرمایید.

Capture

حال در باکس آدرس میانبر ( همانند تصویر ذیل ) – (منظورم باکس “Type the location” است) ؛ متن نوشته شده را تایپ فرمایید و در انتها نیز NEXT را انتخاب فرماید :

» متن نوشته شده :

 
%windir%explorer.exe search-ms:

Capture

حالا کافیست برای میانبری که ساخته ایم ؛ یک نام در نظر بگیریم ! مثلا میبینید که در تصویر ذیل نام ”  Search  ” را انتخاب کرده ایم.پس از تایپ نام دل خواه خود ؛ روی گزینه Finish کیلیک فرمایید.با این کار شما باید ؛ میانبر خود را در محل انتخاب شده مشاهده فرمایید.

 
Capture

همان طور که اذعان کردم ؛ میانبر شما در محل انتخاب شده ایجاد گشته است و در صورت تمایل می توانید آن را به دسکتاپ ویندوزتان منتقل سازید.پس از ایجاد میانبر ؛ شما فقط کافیست تا یک دبل کیلیک ( دوبار کیلیک ) ناقابل بر روی آن انجام دهید تا Windows Explorer سریعا برای شما اجرا گردد.در انتها باید اضافه کنم که در صورت تمایل می توانید بر روی همین میانبر ؛ راست کیلیک کرده و آن را به Taskbar و یا Start screen الصاق نمایید.

 
132.2
 
» منبع : howtogeek «
دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام و ممنون از مطالب مفیدتون
    خواستم بگم با اجازه تون مطلبتونو تو سایتم نشر میکنم
    اینجا
    http://www.bia2roudan.ir/
    البته با ذکر منبع
    تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *