هوآوی نسخه بهبود یافته Ascend P6 را عرضه می کند

هوآوی نسخه بهبود یافته Ascend P6 را عرضه می کند
  • 1392/10/30
  • امیر امام جمعه
  • 0

یکی از زیباترین گوشی های هوشمند موجود در بازار Ascend P6 است که تقریبا قیمت مناسبی را در کنار امکانات متعادل ارائه می دهد. حال شرکت هوآوی تصمیم گرفته این محصول زیبای خود را کمی بهبود دهد و با نام Ascend P6 S  روانه بازار کند. البته این گوشی هم نامش شباهت بسیاری به آیفون دارد و هم ظاهرش!

gsmarena_002

نسخه جدید این گوشی کمی نازک تر است ولی این تغییر چندان محسوس نیست. هم چنین ظرفیت باطری آن نیز مثل قبل 2000 میلی آمپر می باشد. پردازنده دستگاه نیز 0.1 گیگاهرتز افزایش فرکانس داشته و به یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز تبدیل شده است. البته تاکنون مشخص نشده که این پردازنده ساخت خود هوآوی است یا توسط دیگر شرکت ها تولید شده. در قسمت ارتباطات هم Ascend P6 از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی خواهد کرد ولی نمی توان از قابلیت LTE بر روی آن استفاده نمود.

دیگر مشخصات دستگاه تقریبا ثابت مانده اند که شامل صفحه نمایش 4.7 اینچی به همراه رزولوشن 720p ، دو گیگابایت حافظه رم ، 16 گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین تماس تصویری 5 مگاپیکسلی می شود. هم چنین این دستگاه از اندروید نسخه 4.2 و رابط کاربری Emotion UI نسخه 2.0 که مخصوص شرکت هوآوی است بهره می برد.

gsmarena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *