معرفی ورژن Wi-Fi اکسپریا Z اولترا ؛ در ژاپن !

معرفی ورژن Wi-Fi اکسپریا Z اولترا ؛ در ژاپن !
  • 1392/11/2
  • سهیل دارائی
  • 0

از همان لحظه عرضه رسمی اسمارت فون Xperia Z Ultra برند سونی که با توجه به ابعاد بزرگش باید آن را فبلت بنامیم ؛ انتظار می رفت تا انقلاب نو و جدیدی در خانواده فبلت ها رخ دهد که انصافا نیز برند سونی توانست با عرضه فبلت Xperia Z Ultra خود ؛ این کار را انجام دهد.شاید بتوان اذعان کرد که کم کم بازار مرزی بین فبلت ها و تبلت های هفت اینچی داغ می شوند ! چرا که فبلت سایز بزرگ Xperia Z Ultra برند سونی در حال خاضر در مرزی میان فبلت ها و تبلت های هفت اینچی ایستاده است ! البته باید گفت که با عرضه ورژن Wi-Fi این فبلت ؛ نا خواسته فبلت Xperia Z Ultra را باید جزو خانواده فبلت های هفت اینچی به حساب آوریم.

13153134362

حال چرا باید فبلت Xperia Z Ultra را جزو خانواده تبلت های هفت اینچی به حساب آورد ؟! زیرا فبلت های عرضه شده و موجود در بازار صفحه نمایش گری شش اینچی دارند ولی Xperia Z Ultra برند سونی مجهز به نمایش گری 6.4 اینچی است ! بنابراین می توان گفت که تا حدودی از این حیث خود را در خانواده تبلت های هفت اینچی جا می کند.

Capture

ورژن وای – فای Xperia Z Ultra برند سونی ؛ در روز جمعه مصادف با بیست و چهارم ژانویه رسما در بازار کشور ژاپن عرضه خواهد گشت.گفتنی است که قیمت ورژن وای – فای Xperia Z Ultra  برند سونی 499 دلار می باشد.هم چنین مردم ژاپن می‌توانند نسخه‌ی LTE این فبلت را به صورت قراردادی با اپرتور KDDI ژاپن خریداری کنند.

Capture

در پایان نیز بد نیست کمی در رابطه با مشخصات فنی ورژن وای – فای Xperia Z Ultra برند سونی برایتان بگویم. ورژن وای – فای Xperia Z Ultra برند سونی مجهز به نمایش گری 6.4 اینچی با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) 1080 پیکسل و پروسسور ( پردازنده ) اسنپ‌ دراگون 800 است.دوربین تعبیه شده برای ورژن وای – فای Xperia Z Ultra برند سونی ؛ یک دوربین هشت مگاپیکسلی است و خبری از وجود فلاش در پشت کاور آن نیست ! همچنین ورژن وای – فای Xperia Z Ultra برند سونی دارای حافظه رم دو گیگابایتی است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *