این اپلیکیشن ها و بازی ها قاتل باتری دستگاه شما هستند ! [اختصاصی گویا آی تی]

این اپلیکیشن ها و بازی ها قاتل باتری دستگاه شما هستند ! [اختصاصی گویا آی تی]
  • 1392/11/21
  • سهیل دارائی
  • 2

بدون شک یکی از جنبه های جالب سیستم عامل اندروید ؛ وجود اپلیکیشن ها و بازی های متنوع و گوناگون قابل نصب بر روی آن است.اما آیا این بازی ها و اپلیکیشن ها همگی استاندارد هستند ؟! آیا عمر باتری دستگاه اندرویدی ما را تحت تاثیر قرار می دهند یا خیر ؟! امروز قصد دارم این موضوع را برای شما سروران مجله اینترنتی گویا آی تی مورد بررسی قرار دهم ؛ باشد تا مورد عنایت شما سروران قرار گیرد.

27258079897161908612

در پاسخ به سوال های بالا باید اذعان کنم که ؛ تعدادی از بازی ها و اپلیکیشن ها هستند که بدون تعارف دشمن باتری دستگاه اندرویدی شما هستند ! شاید برای شما بسیار جذاب جلوه کنند و یا کاربرد آن ها برای شما حیاتی باشد ؛ اما در عین حال عمر باتری اسمارت فون یا تبلت اندرویدی شما را هدف رفته اند ! امروز گزارشی را خواندم که یک آنالیزور ( کمپانی KS Mobile ) به بررسی ریشه ای این موضوع پرداخته بود و حتی چند عدد از این اپلیکیشن ها و بازی ها را نیز نام برده بود.نحوه اذیت کردن عمر باتری اسمارت فون یا تبلت اندرویدی شما توسط این اپلیکیشن ها و بازی ها این گونه است که ؛ آن ها مصرف باتری بالایی دارند و منجر به کاهش شدید شارژ باتری می شوند و درحقیقت بیش ترین حجم باتری را مصرف می کنند و به آن ضربه می زنند.حال قصد دارم این اپلیکیشن ها و بازی های قاتل ! را به شما معرفی نمایم تا اگر آن ها را بر روی اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود نصب دارید ؛ تصمیم بگیرید که آن ها را حذف کنید یا باز هم استفاده کنید و باتری خود را سریع تر به قبرستان هدایت کنید !!! این نکته کنکوری را هم اضافه کنم که به ترتیب رتبه به دست آمده از میزان مصرف بالای باتری ؛ آن ها را معرفی می نمایم.

27258079897161908612

  • اپلیکیشن Camera360

جالب است بدانید که ؛ اپلیکیشن دوربین Camera360 ؛ بر روی 180 میلیون اسمارت فون یا تبلت اندرویدی نصب است ! همچنین باید اضافه کنم که این کمپانی برای اپلیکیشن دوربین Camera360 یک شعار تبلیغاتی دارد.شعار آن ها این است که زندگی کاربران خود را آسان می سازند ! با توجه به این که اپلیکیشن دوربین Camera360 این کمپانی مصرف بالای باتری را به همراه دارد من پیشنهاد می کنم که این کمپانی شعارش را به آسان تر کردن مرگ باتری کاربران خود تغییر دهد !!!

  • اپلیکیشن Outlook

اپلیکیشن ایمیل کمپانی مایکروسافت نیز در این لیست یافت می شود.اگر از این اپلیکیشن استفاده کرده باشید به خوبی می دانید که این اپلیکیشن ۸ تم با رنگ های جذاب و متنوع در اختیار کاربرانش قرار می دهد ؛ که با این کار هشت برابر به باتری شما آسیب می زند !

  • اپلیکیشن EZ Weather Forcast و البته ویجت آن !

این اپلیکیشن همان طور که از نامش پیداست ؛ کار پیش بینی وضع هوا را برای شما انجام می دهد.حال باید با این مصرف بالای باتری ای که دارد ؛ از آن بپرسیم آیا می تواند مرگ باتری ما را پیش بینی کند !؟

  • اپلیکیشن Viki‌

این اپلیکیشن مربوط است به استریم تصاویر تلویزیونی که آن هم مصرف بالای باتری را به همراه دارد.

  • اپلیکیشن Zello PTT
  • اپلیکیشن چت ویدیویی و متنی Imo

حال برویم به سراغ بازی های قاتل باتری اسمارت فون یا تبلت اندرویدی !

27258079897161908612

شاید باورش برای شما سخت باشد که در این لیست بازی های محبوب شما نیز به چشم بخورد !

  •  Temple Run 2
  • Fruit Ninja
  • Candy Crush
  • racing Moto

به نظرم دو بازی Temple Run 2 و Fruit Ninja حتما در لیست بازی های محبوب شما بوده اند و شما حتما یکبار با آن ها بازی کرده اید.دیگر تصمیم با خودتان است ؛ می توانید به کار با اپلیکیشن ها و بازی های جذاب بپردازید و عمر باتری خود را بیخیال شوید و یا این که عمر باتری اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود را ارجح تر بدانید.

27258079897161908612

در پایان باید اشاره کنم که در راستای حفظ صحیح عمر باتری اسمارت فون یا تبلت اندرویدی حتما آن را به وسیله دو شاخه برق و اتصال به پریز برق شارژ کنید چرا که شارژ باتری به وسیله پورت USB اصلا توصیه نمی شود و برای عمر باتری کاملا زیان بار است.همچنین اگر خیلی به عمر باتری اسمارت فون یا تبلت اندرویدی اهمیت می دهید و وسواس دارید باید بگویم که ؛ می توانید با غیرفعال کردن ویژگی‌ هایی مانند تنظیم خودکار منطقه‌ زمانی و ساعت ؛ کاهش زمان نمایش اعلانیه‌ ها و GPS عمر باتری خود را بالا ببرید.

» منبع : مقالات اختصاصی گویا آی تی

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *