اسمارت فون گلکسی مگا پلاس سامسونگ بی سرو صدا رونمایی شد

اسمارت فون گلکسی مگا پلاس سامسونگ بی سرو صدا رونمایی شد
  • 1392/11/23
  • سهیل دارائی
  • 2

حتما شما ؛ اسمارت فون های سری گلکسی مگا برند سامسونگ را می شناسید.عمده محبوبیت و معروفیت سری گلکسی مگا برند سامسونگ قیمت مناسب و البته سایز بزرگ بودن صفحه نمایش گر آن است.اما آیا عضو جدید و نو ظهور سری گلکسی مگا را می شناسید ؟

بدون هیچ سر و صدا و مراسمی ؛ برند کره ای سامسونگ اسمارت فون i9152P  خود را با نام تجاری Galaxy Mega Plus رونمایی کرد.البته گویا این رونمایی فعلا در وب سایت رسمی سامسونگ چین انجام گرفته است.به تعبیری باید بگویم که اسمارت فون  Galaxy Mega Plus در حقیقت مدل بهینه شده و به روز شده اسمارت فون Samsung Galaxy Mega 5.8 می باشد.در این به روز رسانی ؛ اسمارت فون گلکسی مگا پلاس سامسونگ مجهز به پروسسوری ( پردازنده ای ) چهار هسته ای با فرکانس کاری  ۱٫۲GHz شده است.خبری از مدل دقیق این پروسسور نیست اما طبق حدسیات ؛ برند سامسونگ از Cortex-A9 در این اسمارت فون بهره می برد.همچنین گفتنی است که  اسمارت فون گلکسی مگا پلاس سامسونگ  دارای 183.5 گرم وزن است و ابعادی به اندازه  ۱۶۲٫۶×۸۲٫۴×۸٫۹۹ میلی متر داراست.از ویژگی های برجسته این اسمارت فون باید به پشتیبانی کامل از دو سیم‌ کارت با شبکه مخابراتی GSM و +WCDMA اشاره داشت.

همچنین باید اذعان کنم که این اسمارت فون نو ظهور از صفحه نمایش گر  5.8 اینچی  qHD که  معادل ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل است بهره می برد.دوربین تعبیه شده برای  اسمارت فون گلکسی مگا پلاس سامسونگ یک دوربین هشت مگاپیکسلی است و دوربین دوم آن نیز که صرفا جهت برقراری تماس های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی می باشد.گفتنی است که این اسمارت فون صفحه بزرگ ؛ از سیستم عامل محبوب اندروید نسخه 4.2.2 بهره می برد.باتری تعبیه شده برای این اسمارت فون یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است.همچنین باید اذعان کنم که این اسمارت فون از 1.5 گیگابایت حافظه رَم بهره می برد و حافظه داخلی تعبیه شده برای آن نیز ؛ 8 گیگابایت است که البته در صورت لزوم به حافظه بیش تر امکان ارتقاء آن از طریق درگاه کارت حافظه انجام پذیر است. 

» منبع : gsmarena « 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام و خسته نباشيد …….
    تست
    تست
    يك دو سه
    ……………………………………….
    ……………………………………..
    —————————————
    =============
    —————-
    ++++++++++++++++
    00000000000000000000000

  2. سلام مطالب خوبی دارید اما می خواستم بهتون پیشنهاد بدم وقتی می خواید محصول جدیدی رو معرفی کنید قیمت اون در خارج از کشور و داخل رو نیز ذکر کنید. باز هم از مطالب خوبتون متشکرم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *