آیا این تصاویر لو رفته ؛ تصاویر iPhone 6 است !؟

آیا این تصاویر لو رفته ؛ تصاویر iPhone 6 است !؟
  • 1392/11/25
  • سهیل دارائی
  • 2

در بازار شایعات این چند هفته اخیر ؛ وجود iPhone 6 به شدت نقل محافل شده بود و آن قدر این موضوع مطرح شد که کم کم داشت باورمان می شد که برند اپل قصد دارد به زودی iPhone 6 را رونمایی کند !!! شاید همگان پس از شنیدن این اخبار ( در واقع شایعات ! ) به خود تلقین می کردند که هنوز برای صحبت کردن در رابطه با حضور iPhone 6 زود است ؛ اما امروز به گزارشی برخوردیم که شاید مطرح کردن آن خالی از لطف نیست.

اگر خاطرتان باشد اکثر شایعات نقل شده در رابطه با iPhone 6 ؛ خبر از وجود نمایش گری شش اینچی می داد ! حال در این گزارش جالب ؛ تصاویری از از خط تولید و قاب های طراحی و آماده شده برای iPhone 6 لو رفته است.اگر این گزارش صحت داشته باشد می توان اذعان کرد که در iPhone 6 خبری از وجود نمایش گری شش اینچی نیست و اپل در iPhone 6 قصد استفاده از نمایش گری 4.7 اینچی را دارد.همچنین در رابطه با طراحی iPhone 6 از آنچه که در گزارش نقل شده و در تصاویر مشخص است باید اذعان کرد که جنس بدنه آلومینیوم است و وجود الهاماتی از آیپد مینی و حتی آیپد ایر در طراحی iPhone 6 به چشم می خورد ! حتی شاهد وجود گوشه های کاملا گرد و ضخامت بسیار اندک در iPhone 6 خواهیم بود.

اگر این گزارش صحت داشته باشد ؛ بر طبق آن ما شاهد عرضه  iPhone 6 در رنگ های طلایی ؛ خاکستری و نقره ای خواهیم بود ! اگر به دقت به تصاویر نگاهی داشته باشید ؛ باز هم سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID را ملاحظه خواهید کرد که همانند iPhone 5S در قالب دکمه Home گنجانده شده است.

اگر به پشت کاور طراحی شده iPhone 6 نیز نگاهی داشته باشیم ؛ خیلی زود در خواهیم یافت که فلاش LED دوگانه برا آن تعبیه گشته است.البته خوب می دانید که برند اپل برای اولین بار این کار را در طراحی iPhone 5S انجام داد.شاید از این اقدام راضی است که آن را باز در طراحی iPhone 6 به کار بسته است ! شاید شما نیز با من موافق باشید که کاهش حاشیه های اطراف صفحه نمایش گر اقدام خوبی است و رفته رفته طراح های امروزی اسمارت فون ها به این سبک گام بر می دارند.اپل نیز بیکار ننشسته است و این اصل را در طراحی iPhone 6 به کار برده است.آنچه که در تصاویر می بینیم ؛ کم شدن بی نهایت حاشیه های اطراف صفحه نمایش گر تعبیه شده برای iPhone 6 می باشد.در پایان باید اشاره داشتم باشم که هنوز صحت این گزارش تایید نشده است و نمی توانیم سریعا به این نتیجه برسیم که ر این می تواند همان قالب نهایی iPhone 6 باشد و اصلا شاید تنها یک طرح اولیه یا نمونه آزمایش برای iPhone 6 باشد !

» منبع : خلاصه ای از technobuffalo «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. البته من شنیدم که ممکنه آیفون در دو نسخه ی با اندازه های متفاوت ارائه بشه پس وجود این تصاویر حتی در صورت درست بودن نمی تونه فرضیه ی آیفون 6 اینچی رو رد بکنه

  2. سلام از شایعات که بگذریم
    باید اضافه کرد که …..
    گاهی اوقات اونقدر سر گرم این شایعات میشیم که نمی فهمیم این بازی تبلیغاتیه و اون شرکت راه انداخته تا بدون کمترین هزینه وشاید با استفاده از سادگی من وشما و خیلیهای دیگه تو این دنیا بیشترین بهره رو ببره. یه کم بیشتر حواسمون جمع کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *