ال جی می گوید ناک کد در G Pro 2 از تاچ آی دی اپل ایمن تر است

ال جی می گوید ناک کد در G Pro 2 از تاچ آی دی اپل ایمن تر است
  • 1392/11/29
  • بهراد جاود
  • 0

دیوایس جدید ال جی یعنی همان G Pro 2 با یک متد ایمن برای آنلاک گوشی عرضه می شود به نام ناک کد. این متد که بر پایه متد ناک آن که در LG G2 به کار رفته طراحی شده، به کاربران اجازه می دهد که دیوایس را با استفاده از « ۸۶.۳۶۷ ترکیب متفاوت ناک کردن » آنلاک کنند. ال جی می گوید « کاربران می توانند روی هر کجا از صفحه ناک کنند، مهم نیست که صفحه روشن باشد یا خاموش، آنها می توانند رمزی بین ۲ تا ۸ تپ روی صفحه برای آنلاک کردن دیوایس ایجاد کنند. »

G Pro 2

ناک کد از بقیه روش های آنلاک دیوایس سریعتر است چون در این متد نیازی نیست دکمه فشار داده شود تا دیوایس فعال شده و بعد رمز وارد شود و دیوایس آنلاک شود.

ال جی ادعا می کند که متد ناک کد از تاچ آی دی اپل هم ایمن تر است. درست است که گروهی از هکرهای اروپایی موفق شدن تاچ آی دی اپل را هک کنند ولی باور اینکه ناک کد غیر قابل هک شدن است هم خیلی سخت است.

علاوه بر ناک کد، G Pro 2 دارای صفحه نمایشی ۵.۹ اینچی با دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی مجهر به فناوری OIS Plus است و قرار است با اندروید نسخه ۴.۴ عرضه شود. طبق اخبار این محصول به صورت جهانی عرضه می شود ولی گویا در ماه آوریل ابتدا در آمریکا و اروپا منتشر می شود.

مرجع phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *