به احتمال زیاد گلکسی اس۵ سامسونگ در دکمه هوم حسگر اثر انگشت خواهد داشت

به احتمال زیاد گلکسی اس۵ سامسونگ در دکمه هوم حسگر اثر انگشت خواهد داشت
  • 1392/11/29
  • بهراد جاود
  • 2

چه دوست داشته باشد و چه از آن متنفر باشید، فناوری تشخیص اثر انگشت به احتمال زیاد یکی از ویژگی های گلکسی اس۵ سامسونگ خواهد بود. پیش از این تصور می شد که سامسونگ می خواهد از این فناوری در صفحه نمایش سردم دار جدید خود استفاده کند ولی گزارش جدید SamMobile نشان می دهد که قرار است این حسگر در دکمه هوم گلکسی اس۵ به کار رود.

بنابر این گزارش دکمه هوم در گلکسی اس۵ سامسونگ دارای فناوری تشخیص اثر انگشت خواهد بود. شاید فکر کنید این ویژگی درست مثل آن چیزی است که در آیفون 5S اپل دیده اید ولی این دو کمی با هم متفاوت هستند.

Galaxy_S5_Fingerprint_Sensor

اینطور که SamMobile می گوید، بر خلاف آنچه در آیفون دیده اید در گلکسی اس۵ شما باید سر انگشت خود را روی دکمه هوم بکشید ( سوییپ کنید ). ضمنا این حسگر احتمالا به رطوبت هم حساس است به این معنی که اگر انگشتتان خیس باشد حسگر کار نمی کند. این حساسیت به رطوبت می تواند گاهی اوقات آزار دهنده باشد.

گفته می شود که سامسونگ در سیستم عامل گلکسی اس۵ یعنی همان اندروید ۴.۴ کیت کت، ویژگی های مبتنی بر تشخیص اثر انگشت زیادی را جای داده است. طبق اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده کاربران می توانند تا ۸ اثر انگشت را برای کارهای مختلف روی این دیوایس ثبت کنند که حداقل یکی از این اثر انگشت ها برای آنلاک کردن اسمارت فون به کار می رود.

SamMobile یادآور شده که این اطلاعات توسط یک منبع آگاه تایید شده است، ضمن اینکه در کنار فناوری تشخیص اثر انگشت، متد قدیمی رمزگذاری روی این اسمارت فون هم همچنان در دسترس خواهد بود. در حال حاضر ما فقط یک هفته با MWC 2014 که در بارسلونا برگذار می شود فاصله داریم، جایی که پیشبینی می شود سامسونگ به طور رسمی گلکسی اس۵ را معرفی کند. تا آن زمان تنها مرجع برای پی بردن به ویژگی های سردم دار جدید سامسونگ همین شایعات است.

مرجع phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. مهم ترین ایراد در گوشی های سری sسامسونگ استفاده از بدنه با پلاستیک بسیار کم ارزشه که همیشه شرکت های دیگه از این اشکال بزرگ ای گوشی ها برای کم کردن فروش آن و پر فروشی محصولاتشون استفاده می کنند که بنا به شایعات موجود در اینترنت سری ۵ این موبایل نیز پلاستیکی خواهد بود که بسیار برای خریداران آزار دهنده خواهد بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *