آیا iWatch اپل می تواند با پیش‌بینی حملات قلبی جان شما را نجات دهد؟

آیا iWatch اپل می تواند با پیش‌بینی حملات قلبی جان شما را نجات دهد؟
  • 1392/11/30
  • بهراد جاود
  • 0

در یک مقاله که در روز یکشنبه منتشر شد ادعا شد که اپل در حال کار بر روی یک فناوری جدید است که می‌تواند با استفاده تشخیص صدای جریان خون، حملات قلبی را پیش‌بینی کند. این شرکت واقع در کوپرتینو در حال همکاری با Tomlinson Holman است، یک مهندس صوت مشهور که صدای THX و 10.2 Surround را اختراع کرده. اکنون که اپل با iOS 8 و iWatch روی سلامت کاربران تمرکز دارد، این فناوری می‌تواند یک پیروزی بزرگ برای اپل در دوره بین ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ باشد.

iWatch

شایعه شده که اپل همچنین نرم افزاری به نام HealthBook را برای iOS 8 آماده می‌کند که می‌تواند تعداد قدم‌هایی که در روز برمی‌دارید، فشار خون، مقدار کالری ای که سوزانده اید یا حتی گلوکز موجود در خون شما را اندازه گیری کند. این اندازه گیری ها توسط حسگرهایی که در iWatch جای گرفته اند به صورت زنده انجام می شوند.

اپل با به کار گیری فناوری های مرتبط با سلامت جسمانی کاربران در ساعت مچی هوشمند خود می تواند چند قدم بلند از رقبایش پیش بیافتد. این شرکت اخیرا افراد مختلفی که در زمینه های مختلف سلامت از جمله سلامت خواب و همین طور متخصصان فیزیولوژیست را استخدام کرده است که همین می تواند شاهدی باشد بر این مدعا.

مرجع phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *