عکس هایی جدید از نوکیا اکس و رابط کاربری اش لو رفت

عکس هایی جدید از نوکیا اکس و رابط کاربری اش لو رفت
  • 1392/12/2
  • بهراد جاود
  • 0

Nokia_X

کمتر از یک هفته تا MWC 2014 فاصله داریم، جایی که احتمال می رود نوکیا در این کنگره از اولین اسمارت فون اندرویدی خود یعنی همان نوکیا اکس ( معروف به نوکیا نرمندی ) پرده برداری کند. قبلا عکس هایی از این دیوایس لو رفته بود اما اکنون باز هم شاهد فاش شدن عکس هایی جدید از سخت افزار و همین طور رابط کاربری اندرویدی این دیوایس هستیم که نوکیا کمی آن را تغییر داده تا شباهت بیشتری به ویندوز فون داشته باشد.

Nokia_X_01

Nokia_X_02

همانطور که در تصاویر مشخص است، نوکیا اکس از سیستم نقشه اختصاصی نوکیا به نام Here استفاده می کند و به نوعی یک اپ استور هم دارد. البته هنوز معلوم نیست این اپ استور چطور کار می کند یا چند نرم افزار در آن وجود دارد. جالب اینکه به نظر می رسد کاربران می توانند درست مثل محیط سیستم عامل ویندوز فون، اندازه کاشی ها را تغییر دهند چون در یکی از عکس همان فلش معروف برای تغییر اندازه کاشی ها در گوشه نرم افزار ایمیل مشاهده می شود. همچنین احتمال می رود که امکان ساختن پوشه برای نرم افزارها حتی در رابط کاربری کاشی ها هم وجود داشته باشد.

Nokia_X_03

Nokia_X_04

خود سخت افزار اما زیاد چنگی به دل نمی زند به خصوص با رنگ سیاهش اینطور به نظر می رسد که کمی ضخیم باشد هر چند با توجه به کیفیت پایین عکس ها نمی توان با اطمینان نظر داد. عجیب اینکه گویا نوکیا اکس اصلا فلش ندارد چون در کنار دوربین پشتی دیوایس هیچ چیز دیگری دیده نمی شود. ما می دانیم که نوکیا قصد دارد هزینه ها را کاهش دهد ولی حذف کردن فلش دوربین انتخاب مناسبی نیست.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *