نسخه های موبایل پینترست به روز رسانی شدند

نسخه های موبایل پینترست به روز رسانی شدند
  • 1392/12/2
  • بهراد جاود
  • 1

پینترست، شبکه ای اجتماعی که به شما این امکان را می دهد که « چیزهای جدید پیدا کنید و آنچه دوست دارید را جمع آوری کنید »، نسخه های اندروید و iOS خود را به روز رسانی کرد. در نتیجه این به روز رسانی برخی از ویژگی هایی که همین حالا هم روی نسخه دسکتاپ پینترست در دسترس هستند به نسخه های موبایل این شبکه های اجتماعی اضافه شده اند.

هر دو نسخه موبایل پینترست یعنی اندروید و iOS اکنون از فایل های GIF پشتیبانی می کنند. این ویژگی قبلا در ماه ژانویه به نسخه دسکتاپ پینترست اضافه شده بود. درست مثل کاربران نسخه دسکتاپ پینترست، طرفداران این شبکه اجتماعی که از طریق موبایل خود از آن استفاده می کنند حالا می توانند فایل های GIF را در پین برد ها مشاهده کنند.

Pinterest

نسخه آیپد پینترست نیز در این به روز رسانی به ویژگی ای به نام Place Pins مجهز شده که به کاربران اجازه می دهد تا مواردی که به نظرشان جالب می رسد را روی یک نقشه به صورت جغرافیایی پین کنند. شاید عجیب به نظر برسد ولی این ویژگی تا کنون روی آیپد در دسترس نبود و فقط کاربران اندروید و آیفون می توانستند از پین های روی نقشه استفاده کنند.

علاوه بر این ظاهر کلی همه نسخه های موبایل پینترست دچار تغییر و تحول شده است. حالا همه این نسخه ها ظاهری فلت تر دارند و شباهت بیشتری به نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی پیدا کرده اند.

پینترست را دانلود کنید ( اندروید | iOS )

مرجع phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام خدمت دوستان و کاربرای گویای ای تی

    می توانید اخرین ورژن ای نبرنامه ی کاربردی را از لینک زیر دریافت کنید :

    http://www.farsroid.com/pinterest/

    با امدن نسخه ی جدید این صفحه بروزسانی خواهد شد

    موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *