یوتافون ۲ هم در MWC معرفی خواهد شد

یوتافون ۲ هم در MWC معرفی خواهد شد
  • 1392/12/4
  • بهراد جاود
  • 0

شاید یوتافون مجهز به دو صفحه نمایش را به خاطر بیاورید که یک صفحه نمایش E-ink هم داشت. این دیوایس روسی ابتدا در اروپا منتشر شد و قرار بود تا پایان سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی در ۲۰ بازار دیگر هم ارائه شود. اما احتمالا آن برنامه ها به زودی دستخوش تغییر خواهند شد. یوتافون ۲ نسبت به نسل اول خود یک به روز رسانی عظیم به حساب می آید و قرار است روز دوشنبه ۵ اسفند در MWC معرفی شود.

YotaPhone_2

یوتافون ۲ هم یک صفحه نمایش E-ink خواهد داشت و هر دو صفحه نمایش نسبت به یوتافون نسل اول بزرگتر خواهند بود. علاوه بر این صفحه نمایش دوم اینبار کاملا لمسی خواهد بود. یوتافون نسل اول یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با وضوح ۷۲۰X۱۲۸۰ پیکسل دارد و وضوح صفحه نمایش پشتی آن هم ۳۶۰X۶۴۰ پیکسل است. بقیه امکانات یولافون نسل اول شامل یک پردازنده ۲ هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون، ۲ گیگابایت رم، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو، یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۴.۲.۳ که به طور پیشفرض روی آن نصب است می شود. در دو ماه اول پس از انتشار این دیوایس ۱۲۰۰ واحد از آن به فروش رسید که اکثر خریداران آن هم روسی بوده اند.

هنوز مشخصاتی در مورد یوتافون ۲ منتشر نشده است و کسی از امکانات آن اطلاعی ندارد فاصله زیادی با زمان معرفی اش نداریم و به زودی همه چیز مشخص می شود.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *