آنچه بلک بری به کنگره جهانی موبایل آورده بود

آنچه بلک بری به کنگره جهانی موبایل آورده بود
  • 1392/12/6
  • بهراد جاود
  • 0

امروز بلک بری دیوایس بلک بری Z3 را معرفی کرد. این دیوایس اولین دیوایسی است که تحت همکاری شرکت فاکس کان و بلک بری ساخته و عرضه می شود. طی این همکاری شرکت فاکس کان دیوایس هایی را طراحی می کند و می سازد و بلک بری هم از نظر نرم افزاری این سخت افزارهای ساخته شده توسط فاکس کان را نیرو می بخشد و در نهایت سود حاصل از فروش این دیوایس ها بین دو طرف تقسیم می شود.

بلک بری Z3 که قبلا با نام رمزی جاکارتا شناخته می شد، یک دیوایس کاملا لمسی است که با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار در ماه آوریل در اندونزی منتشر می شود. این قیمت باعث می شود که این اسمارت فون ارزان قیمت ترین اسمارت فون مجهز به بلک بری ۱۰ شناخته شود. Z3 در حال حاضر فقط از اتصال 3G پشتیبانی می کند اما جان چن، مدیر کل بلک بری قول داده به زودی این دیوایس با پشتیبانی از شبکه LTE به صورت جهانی منتشر شود. این دیوایس یک صفحه نمایش ۵ اینچی دارد و سیستم عامل بلک بری ۱۰.۲.۱ به طور پیشفرض روی آن نصب است.

BlackBerry

دیوایس دیگری که امروز توسط بلک بری معرفی شد بلک بری Q20 بود که یک اسمارت فون با کیبورد QWERTY است. این مدل قرار است تا پیش از اتمام سال جاری میلادی منتشر شود. کیبورد QWERTY این دیوایس با هدف بازگرداندن ترک پد و کلیدهای عملگرا به کانون توجه به کار رفته است. ضمنا صفحه نمایش این دیوایس هم ۳.۵ اینچی است.

علاوه بر اینها بلک بری نسخه جدیدی از سیستم مدیریت موبایل خود را هم معرفی کرد. BES 12 بر خلاف نسخه های قبلی که برای هر سیستم عامل ( از جمله بلک بری، ویندوز فون، iOS و اندروید ) به سیستم های مختلفی نیاز داشت، قادر است تمامی دیوایس ها را فقط با یک سیستم مدیریت کند.

مرجع:  phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *