عذرخواهی مهندس اولین آیفون از کاربران!

عذرخواهی مهندس اولین آیفون از کاربران!
  • 1392/12/8
  • بهراد جاود
  • 0

در طول ۷ سال گذشته، Bob Borchers که یکی از افراد تیم سازنده اولین آیفون بوده، به این نتیجه رسیده که اپل در طراحی این آیفون اولویت ها را به صورت برعکس اجرا کرده است. Bob Borchers حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و از کاربران اولین آیفون عذرخواهی کرده و گفته این آیفون فقط « یک گوشی قابل قبول » بوده است، نه چیزی بیشتر از این.

iPhone

برای رفع ابهام باید گفت Bob Borchers نمی گوید که اولین آیفون یک دیوایس بی کیفیت بوده، فقط معتقد است که تمرکز اپل روی مواردی نبود که باید می بود. او می گوید در روزهای آغازین طراحی اولین آیفون، اولویت های اپل ( به شکل درست ) از این قرار بود: « یک گوشی انقلابی، بهترین آیپاد تا آن زمان و اینترنت در جیب شما ». اما Borchers به این نتیجه رسیده که اپل این اولویت ها را به طور معکوس جامه عمل پوشانده و بخش « گوشی انقلابی » را در آخرین اولویت قرارد داده چون انقلابی ترین جنبه اولین آیفون در مقایسه با گوشی های هوشمند آن زمان، همان تجربه جست و جو در اینترنت بود.

قطعا اپل خیلی زود به اشتباه خود پی برد و با آیفون 3G در کنار اولویت « اینترنت در جیب شما » به نرم افزارها هم توجه کرد. با این حال این خیلی جالب است که طراحان نسخه های اولیه محصولات چطور بعد از مدت ها دوباره به گذشته نگاه می اندازند و در مورد کارهای قبلی خود قضاوت می کنند.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *