اپ Hangouts گوگل برای iOS به روز رسانی شد

اپ Hangouts گوگل برای iOS به روز رسانی شد
  • 1392/12/9
  • بهراد جاود
  • 0

هر هفته گوگل برای نرم افزارهای خود به روز رسانی هایی منتشر می کند که اکثر این به روز رسانی ها جزئی هستند و معمولا برای رفع یک باگ در نسخه قبلی عرضه می شوند. اما اینبار گوگل برای نرم افزار Hangouts در سیستم عامل iOS یک به روز رسانی عظیم منتشر کرده.

Hangouts_For_iOS

این به روز رسانی در واقع نرم افزار Hangouts برای iOS را به نسخه دوم رسانده. طراحی مجدد این نرم افزار همان چیزی بود که مدت ها انتظارش را می کشیدیم و این نرم افزار اکنون ظاهری iOS ۷ مانند به خود گرفته و برای کاربران این سیستم عامل طبیعی تر از گذشته به نظر می رسد. حالا دیگر Hangouts رابط کاربری فلت تری دارد و علاوه بر این از آیپد هم پشتیبانی می کند. در کنار به روز رسانی های ظاهری، کاربران از این نسخه می توانند از استیکرهای اموتیکن هم استفاده کنند تا راحت تر بتوانند بگویند چه حسی در مورد یک موضوع دارند.

کاربران همچنین می توانند موقعیت جغرافیایی خود را روی نقشه به یک دیگر ارسال کنند تا قرار ملاقات گذاشتن برایشان ساده تر شود. آخرین بخش این به روز رسانی هم خیلی جالب است: پیام های ویدیویی. مسلما Hangouts قبلا هم امکان چت ویدیویی داشته اما حالا می توانید یک پیام ویدیویی حداکثر ۱۰ ثانیه ای ضبط کنید و ارسال کنید. این ویژگی جالب فعلا در نسخه iOS نرم افزار Hangouts در دسترس است. البته به احتمال بسیار زیاد این ویژگی به اندروید هم خواهد آمد.

دانلود: Hangouts برای iOS

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *