وب سایت آژانس مسافرتی راهنمای گردشگری و تور

وب سایت آژانس مسافرتی راهنمای گردشگری و تور
  • 1392/12/14
  • ITTeach
  • 3

شاید بخواهید این روزها مسافرتی داخلی یا خارجی داشته باشید و درگیر تحقیقات جامعی در مورد محل موردنظرتان باشید. خوب است که سری به وب سایت  آژانس مسافرتی به آدرس www.agencytravel.ir بزنید و تمام تحقیقاتتان را از تنها همین یک پایگاه تکمیل کنید. آژانس مسافرتی در واقع جایی است که تمام نیازهای مسافران را در نظر گرفته و با ارائه اطلاعات دقیق و معتبر شما را از هرگونه تحقیق اضافی بی نیاز می کند. برای اینکه آژانس مسافرتی را بیشتر بشناسید مختصرا برای شما می گوییم که در این سایت می توانید از چه چیزهایی مطلع شوید.

بخش های سایت به شرح زیر می باشند :

معرفی تور : در بخش معرفی تور سعی کرده ایم تمام تورهای داخلی و خارجی و حتی ایران گردی را برای شما معرفی کنیم و به بررسی تورهای متفاوت تفریحی و سیاحتی بپردازیممانند تور کیش و تور دبی و …  قسمت های تورهای داخلی و تورخارجی از هم مجزا شده اند تا وقت شما زیاد گرفته نشود.

معرفی رستوران ها: از آنجا که یکی از مهمترین چیزهایی که در هر سفر برای مسافران مورد سوال است رستوران های شهرها و کشور های مختلف است ما سعی کرده ایم مهمترین و معتبرترین رستوران های کشورها و شهرهای مختلف را با دسته بندی خاص رستوران های داخلی و خارجی و با جدا کردن و اختصاصی کردن مجموعه ها با شهرهای خاص، شما را از رستوران ها مطلع کنیم.شاید شما بخواهید در سفر به تر کیه ، با رستوران های ترکیه خوب را آشنا شوید. ملاک اصلی ما برای معرفی رستوران ها بیشتر و در درجه اول رستوران های ایرانی است.

 هتل : در بخش معرفی هتل به معرفی معتبرترین و بهترین هتل ها از نظر امکانات و موقعیت با توجه به میزان امکانات و درجه بندی 3 ستاره و 4 ستاره و 5 ستاره پرداخته ایم که هر کشور و شهر به طور مجزا معرفی شده اند.

جاذبه های گردشگری: با توجه به اینکه بیشتر گردشگران ایرانی به کشورهای اروپایی و آسیایی سفر می کنند ما سعی کرده ایم جذاب ترین جاذبه های اروپا و آسیا را به کاربران معرفی کنیم. االبته نا گفته نماند که در برخی موارد هم به معرفی جاذبه های قاره های دیگر هم پرداخته ایم

راهنمای گردشگری: با در اختیار داشتن راهنمای گردشگری وب سایت آژانس مسافرتی، شما می توانید به راحتی، بدون نیاز به راهنمای خاص از اطلاعات ما استفاده کنید و در هر ساعت از شبانه روز به این وب ستایت بیایید و از بخش راهنمای گردشگری اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

مراکز خرید: مراکز خرید شهرهای مختلف از مهمترین جاهایی است که همه افراد قطعا از آن دیدن می کنند و برای خرید سوغاتی و یادگاری حتما به آنجا می روند. آژانس مسافرتی با معرفی مهمترین، معتبرترین و با کیفیت ترین مراکز به شما امکان می دهد که خریدی خوب و راحت و با کیفیت داشته باشید.

ایرانگردی: بخش خاص ایرانگردی در سایت آژانس مسافرتی در واقع بخشی است که به روستاها، دریاچه ها، ابنیه های تاریخی و مراکز گردشگری داخل ایران می پردازد که با ارائه دقیق ترین آمار و اطلاعات شما را با دیدنی های بی نظیر ایران زمین آشنا می کند.

تورهای نمایشگاهی : با توچه به اینکه در ماه های مختلف نمایشگاه های زیادی در کشورها و شهر های مختلف برگزار می شود آژانس مسافرتی با پوشش دهی و معرفی این تورها به شما امکان می دهد از تورها باخبر شوید. کافیست در خبرنامه سایت عضو شوید تا تمام اطلاعات به ایمیل شما ارسال شود.

قیمت های بلیط هواپیما:

برای سهولت اطلاع رسانی به شما کاربران قیمت بلیط های هواپیما برای شهر های مختلف ایران در بخش قیمت های بلیط ها در اختیار شما قرار دارد.

قیمت بلیط ها برای شهرهای زیر هم اکنون در آژانس مسافرتی پشتیبانی می شود :

سایر امکانات سایت :

از جمله اطلاعات دیگری که می توانید در سایت به آن دسترسی پیدا کنید اختلاف زمانی شهرها و کشورهای مختلف با تهران، آموزش و نحوه گرفتن ویزا یا گذرنامه، نقشه راه های ایران، بیمه نامه مسافرتی و اطلاعات پرواز فرودگاه های ایران می باشد.برای دریافت اطلاعات می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. این گویا آی تی دیگه شورش در آورده از وقتی کم پیشرفت کردش و جایزه گرفت دیگه مثل قبل نه مطالب خوبی میزاره نه دیگه مثل همیشه به روز نیستش و اکثر مطالبش تبلیغاتی هستش و سایت که هرچند وقت یکبار down میشه کلا گویا آی تی سابق نیستش

    1. سعید جان ممنونیم از انتقاد شما // همین انتقاد های به جا هست که سبب پیشرفت میشه // بنده سعی می کنم به عنوان کوچک ترین عضو گویا آی تی زیر نظر جناب میری ؛ اکثر اخبار و آموزش های دنیای نت رو ساپورت کنم و اگر کم و کاستی هست رو حتما جبران کنم … باشد که در سال جدید پیشرفت چشمگیری در مطالب گویا آی تی داشته باشیم تا شما سروران از سایتتون راضی باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *