نگاهی بر تبلت HP 8 صد و هفتاد دلاری برند HP

نگاهی بر تبلت HP 8 صد و هفتاد دلاری برند HP
  • 1392/12/17
  • سهیل دارائی
  • 0

Hewlett Packard (هولیوت پاکارد) ؛ برای بازار دستگاه های اندرویدی خواب ها و خیال های دیده است ! وی سعی دارد تا به زودی ؛ دستگاه های اندرویدی میانه رده و حتی پایین رده را با قیمتی کاملا مقرون به صرفه و پایین ؛ روانه بازارهای اندرویدی کند.همین چندی پیش بود در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل ؛ برند اچ پی ؛ فبلت‌های VoiceTab خود را رونمایی کرد.اکنون نیز وقت آن رسیده تا تبلتی 7.85 اینچی ؛ به خانواده سایر تبلت های برند اچ پی اضافه گردد.گویا این تبلت نو ظهور ؛ HP 8 نام دارد.

Capture

باید اضافه کنم که شما تنها در ازای 170 دلار امریکا می توانید یک عدد تبلت HP 8 را به منزل ببرید ! اگر نگاهی به ظاهر ساده و بی تکلف HP 8 داشته باشیم شاید ناخود آگاه طراحی ظاهری Slate 7  ( که سال گذشته میلادی توسط برند سازنده اش رو نمایی شد ) در ذهنمان تداعی کند.گویا این ظاهر ساده HP 8 فرسنگ ها با سایر VoiceTabها که از بدنه ای شبه فلزی ساخته شده اند تفاوت دارد ! حال که صحبت از Slate 7  به میان آمد ؛ بد نیست مقایسه ای داشته باشیم میان Slate 7 برند دل و HP 8 نو ظهور اچ پی ! HP 8 ؛ دارای نمایش گری با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) 1024 در 768 پیکسل در حالت نمایش صفحه عریض تر است گه البته در قیاس با نمایش گر Slate 7  حرفی برای گفتن ندارد.البته باید اذعان کنم که تبلت HP 8 هیچ حرفی برای گفتن در مقابل رقیبش یعنی ؛ Venue 8 برند دل نیز ندارد !Capture

بخش نرم افزاری و سخت افزاری تبلت HP 8 ؛ تا حد لزوم و کافی ؛ روان و پاسخ گوی نیاز ما می باشد و اچ پی در این تبلت نو ظهور خود از سیستم عامل اندروید ورژن 4.2.2 بهره جُسته است.پروسسور (پردازنده) 4 هسته‌ای ARM نیز در قلب این تبلت آرام گرفته است.بد نیست بدانید که ساخت این پروسسور توسط تولیدکننده چینی Allwinner صورت یافته است.از دیگر مشخصات فنی این تبلت هشت اینچِ ارزان قیمتِ برند اچ پی ؛ وجود یک گیگابایت حافظه رَم ؛ 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ( گه در صورت نیاز به حافظه بیش تر قابل ارتقا می باشد ) ؛ اسپیکرهای استریو و باتری 3800 میلی آمپر ساعتی می باشد.گویا طبق وعده های برند اچ پی ؛ این باتری 3800 میلی آمپر ساعتی ؛ 7 ساعت فعالیت مداوم را برای شما به ارمغان می آورد.در پایان باید اذعان کنم که به نظر بنده ؛ با توجه به سخت افزار موجود در HP 8 ؛ قیمت آن کاملا مناسب است.

Capture

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *