در آخرین گزارش ComScore ویندوز فون از بلک بری پیش افتاده

در آخرین گزارش ComScore ویندوز فون از بلک بری پیش افتاده
  • 1392/12/18
  • بهراد جاود
  • 0

آخرین گزارش ComScore نشان می دهد که ویندوز فون در بازار تلفن های هوشمند در آمریکا از بلک بری پیشی گرفته است. در سه ماهی که به ژانویه ختم می شده ویندوز فون به طور میانگین ۳.۲ درصد از بازار را تحت اختیار خود داشته. با اینکه این میزان نسبت به سهم سیستم عامل موبایل مایکروسافت در سه ماهی که به اکتبر ختم می شده متغیر نبوده و یکسان بوده، اما در همین بازه زمانی بلک بری با ۵. درصد افت به ۳.۱ درصد سقوط کرده است.

Win-phone

در صدر این جدول نیز اندروید ۵. درصد سقوط کرده و به ۵۱.۷ درصد رسیده ولی همچنان صدر نشین است. این در حالی است که سیستم عامل iOS اپل سهم از دست رفته اندروید و بلک بری را در اختیار خود گرفته و با یک درصد پیشرفت به ۴۱.۶ درصد رسیده است. سیمبین هم با ۲. درصد در بازار تلفن های هوشمند آمریکا هیچ تغییری نکرده است.

ComScore

در مورد سهم بازار شرکت های سازنده، اپل با ۴۱.۶ درصد در مقام اول باقی مانده. سامسونگ هم با پیشرفت ۱.۳ درصدی همچنان با ۲۶.۷ درصد در رده دوم جای دارد. سهم ال جی هم در این میان با ۳. درصد پیشرفت ۶.۹ درصد بوده. موتورولا و HTC این دوره با نتایج خوبی رو به رو نشده اند. موتورولا با ۶. درصد سقوط به ۶.۴ درصد و HTC هم با ۱.۳ درصد سقوط به ۵.۴ درصد رسیده است.

ComScore

این گزارش همچنین نشان می دهد که در زمینه ویژگی های تلفن های هوشمند، شرکت گوگل با ۸۹.۴ درصد صدرنشین است. فیسبوک با ۸۶.۶ درصد و یاهو با ۸۶.۲ درصد در مقام های دوم و سوم این جدول قرار دارند. در مورد نرم افزارهای موبایل، فیسبوک ۷۷.۶ درصد در رده اول قرار گرفته و بعد از آن به ترتیب گوگل پلی استور با ۵۲.۴ درصد و یوتیوب با ۴۹.۷ درصد جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

ComScore

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *