با سرویس موزیک انحصاری سامسونگ آشنا شوید؛ Milk

با سرویس موزیک انحصاری سامسونگ آشنا شوید؛ Milk
  • 1392/12/19
  • بهراد جاود
  • 2

سامسونگ تصمیم گرفته با سرویس موزیک انحصاری خود به نام Milk Music وارد بازار جدید و رقابتی رادیوهای اینترنتی شود.

شاید نام این سرویس کمی عجیب به نظر برسد اما همین که از سوی شرکت معتبر سامسونگ عرضه می شود می تواند رقیب سرسختی برای رادیو های اینترنتی باشد.

اگر می خواهید از این سرویس استفاده کنید می توانید آن را از گوگل پلی استور دانلود کنید. این سرویس بدون تبلیغات است ( قابل توجه پاندورا ) ولی فقط روی دیوایس های شرکت سامسونگ قابل اجرا می باشد.

Milk_Music

البته Milk Music را با Music Hub سامسونگ اشتباه نگیرید چون این دو کاملا از یک دیگر مجزا هستند. بر خلاف Music Hub در Milk دیگر لازم نیست حساب کاربری بسازید، فقط نرم افزار را اجرا کنید و از گوش دادن به موزیک های مورد علاقه خود لذت ببرید.

در حال حاضر Milk از گلکسی اس ۴، اس ۳، نوت ۳، نوت ۲ و همین طور گلکسی اس ۴ اکتیو و مینی پشتیبانی می کند. قطعا گلکسی اس ۵ هم توسط این سرویس پشتیبانی می شود.

سرویس Milk دارای ۲۰۰ ایستگاه رادیویی با سبک های موسیقی مختلف است که حدود ۱۳ میلیون آهنگ در اختیار شما می گذارد. شاید فکر کنید این سرویس برای سامسونگ یک کابوس برای کسب مجوزهای لازم بوده اما اینطور نیست چون Milk توسط Slacker Radio پشتیبانی می شود.

رابط کاربری Milk ( بر خلاف نامش ) تازه و جذاب است. این نرم افزار ظاهر خوبی دارد و گزینه های زیاد و متنوعی برای گوش دادن به موسیقی در اختیار شما می گذارد. شما می توانید بر اساس خواننده ها و یا آهنگ ها ایستگاه رادیویی ایجاد کنید، ضمن اینکه یک بخش Spotlight هم در این سرویس وجود دارد که اجازه می دهد آهنگ هایی که انحصارا در Milk عرضه شده اند را گوش کنید.

یک سرویس رادیوی اینترنتی بدون تبلیغات و رایگان و بدون نیاز به ثبت حساب کاربری که به میلیون ها آهنگ مجهز است برای مصرف کنندگان یک سرویس برتر به نظر می رسد ولی سامسونگ چطور از این سرویس سود می برد؟ سامسونگ گفته که این سرویس را به طور آزمایشی بدون تبلیغات عرضه می کند ( چون می داند تبلیغات در یک سرویس رادیویی می تواند خیلی اعصاب خورد کن باشد ) اما اگر استقبال خوبی از این سرویس شود احتمالا تبلیغات به Milk هم را پیدا می کنند.

اگر شما هم از Milk Music استفاده می کنید در بخش دیدگاه ها به ما بگویید نظرتان در موردش چیست.

مرجع: GSMArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. طبق اخبار دیگر سایت ها، این سرویس فعلا فقط در کشور امریکا قابل استفاده است !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *