نسخه نهایی iOS 7.1 به آیدیوایس ها راه یافت

نسخه نهایی iOS 7.1 به آیدیوایس ها راه یافت
  • 1392/12/20
  • بهراد جاود
  • 0

همانطور که پیشبینی شده بود اپل نسخه نهایی iOS7.1 را برای آیدیوایس ها منتشر کرد.

تغییرات ظاهری رابط کاربری از باقی تغییرات بیشتر به چشم می آیند و شامل بخش شماره گیر گوشی و همین طور صفحه خاموش کردن دیوایس می شود. علاوه بر این دکمه های پذیرفتن و رد کردن تماس وقتی تماس تلفنی دریافت می شود، و همین طور آیکن Repeat و Shuffle در اپ موزیک هم تغییر کرده اند.

در iOS 7.1 کاربران می توانند در زمان انتخاب تصویر پس زمینه افکت انطباقی تصویر را حذف کنند. کیبورد هم در این نسخه کمی بهبود یافته است و اکنون دکمه شیفت و دیلیت از قبل برجسته تر هستند.

iOS71

اپل در این به روز رسانی مشکل ریبوت ها را هم حل کرده. پیش از این برای بسیاری از کاربران پیش آمده بود که آیدیوایس‌شان بعضی اوقات به طور خودکار ریبوت می شد که خوشبختانه از این پس دیگر این مشکل پیش نمیاد.

به روز رسانی iOS 7.1 افزون بر این شامل پشتیبانی از ویژگی جدید CarPlay می شود که به شما اجازه می دهد از طریق صوت در ماشین خود از آیدیوایس استفاده کنید. Siri در مرکز این ویژگی قرار دارد و به رانندگان این امکان را می دهد که از طریق فرامین صوتی بدون اینکه به آیفون خود دست بزنند پیام های خود را ارسال کنند یا به موسیقی گوش دهند.

صحبت از موزیک شد لازم شد یادآوری شود که در این نسخه آیتونز رادیو هم به روز رسانی شده و حالا کارایی بیشتری پیدا کرده است. پس همین حالا بروید و آیدیوایس خود را به iOS 7.1 به روز رسانی کنید و نظر خود را در مورد این به روز رسانی به ما بگویید.

مرجع: GSMArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *