بزرگ ترین مشکلات کنسول های جدید چیست؟

بزرگ ترین مشکلات کنسول های جدید چیست؟
  • 1392/12/25
  • بهراد جاود
  • 8

سرویس عیب یابی Fixya یک گزارش جدید از مشکلاتی که کنسول های نسل جدید را تحت تاثیر قرار داده اند منتشر کرده که نتایج این گزارش زیاد خوشحال کننده به نظر نمی رسد.

PS4

 

عکسی از کنسول پلی استیشن ۴

عکس از: engadget

سرویس Fixya بیش از ۴۰ هزار درخواست عیب یابی که روی وب سایتش ثبت شده اند را مورد بررسی قرار داده و پی برده که ۳۵ درصد از کاربران کنسول Wii U از مشکلات فریز شدن کنسول ( جواب ندادن کنسول به دستورات کاربر ) ابراز نارضایتی کرده اند و ۳۰ درصد دیگر هم به دنبال حل مشکلات گیم پد بوده اند. ۱۵ درصد از کاربران نیز مشکلاتی در رابطه با اتصال اینترنت در کنسول گزارش کرده اند.

درست مثل Wii U، کاربران اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ هم با مشکلات زیادی رو به رو هستند، بزرگ ترین مشکل کنسول اکس باکس وان مربوط به کینکت است و ۳۰ درصد از کاربران با کینکت به مشکل برخورده اند. خاموش شدن کنسول هم مشکل ۲۵ درصد کاربران بوده، این در حالی است که همین مشکل خاموش شدن کنسول در مورد پلی استیشن ۴ بزرگ ترین مشکل به حساب می آید چون ۳۵ درصد کاربران این کنسول به دنبال راه حل این مشکل بوده اند.

مرجع: CNet.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. اقا من یه مشکلی با ps4 ام دارم:اینه که سیدی بازیو که تئ دستگاه میذارم بعد چند ثانیه سیدیو میده بیرون بعدش اصن نمیذاره یه سیدیو دوباره تو دستگاه بذاریم.لطفا کمکم کنید

    1. کنسول شما کاملا خرابه و نمیشه کاریش کرد باید ببری فروشگاهی که خریدی یا تعویض کنی یا بفروشی از یه جای معتبر خریداری کنی…..در ضمن این کنسول ها واسه همون نسل اولیه هستن که کابل HDMI شون هم خراب بود .

  2. سلام من کنسولم ی چند روزیه وقتی دارم بازی میکنم وسط بازی هنگ میکنه و تا دیسک رو در نیارم کار نمیکنهلطفا راهنمایی کنید مشکل از چیه ؟ ممکنه دیسک خور کنسول ضعیف شده باشه؟ اخه هنوز یک ماه نشده که گرفتمش

  3. سلام،من PS4 slim دارم الان یه مدتیه که دستگاه تق تق می‌کنه اما این صدا با فاصله هست حتی وقتی دیسک داخل دستگاه نیست و حتی زمانی که خاموشه این صدا میاد،به نظر شما مشکل از چیه؟از یکی پرسیدم گفت هارد مشکل داره.

  4. سلام خدمت شما خشته نباشین ی مشکلی برام پیش اومده
    من ps4 روی اپدیت بازی بود بعد حواسمون نبود پریزی که دو شاخه ps4 به ان وصل بود خاموش شد
    بعد ps4 خودشو عیب یابی میکنه و زمانی که عیب یابی تموم میشه ی اخطار میده باید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟ps4 دیگه منوی اصلیش نمیاد بالا

  5. سلام
    حاجی من دو روزه وست بازی کردنم دستگاهم یهو خاموش میشه انگار چیزی مثل فیوز برقش میپره خرابه؟

  6. سلام
    منم دقیقا مثل اقا محمد میشم
    موقع بازی اینجاستیس ۲ ومورتال کومبات xl یهو دستگاهم خاموش میشه(بعضی موقع بیشتر هنگام فینیشر زدن)

    تروخداا راه حلشو بگید
    من دستگاهمو نو از دیجیکالا خریدم

    1. با سلام.تو بازی مورتال کمبات برای منم این مشکل پیش اومده.مثل اینکه این یک مشکل شایع تو پی اس۴ هست.من کلوپ دارم و چنین مشکلی اصلا تو ایکس باکس وان ایجاد نشده.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *