نرم افزار OneNote مایکروسافت به صورت رایگان برای ویندوز دسکتاپ و مک عرضه شد

نرم افزار OneNote مایکروسافت به صورت رایگان برای ویندوز دسکتاپ و مک عرضه شد
  • 1392/12/27
  • بهراد جاود
  • 0

یک هفته پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت به زودی نسخه رایگان نرم افرار یادداشت برداری OneNote را برای ویندوز دسکتاپ و مک منتشر خواهد کرد و حالا شاهد آن هستیم که همین اتفاق افتاده و مایکروسافت هر دو نسخه از این نرم افزار را به صورت رایگان منتشر کرده است.

مایکروسافت به این خاطر برای گسترش پلتفرم های تحت پوشش OneNote اقدام کرده که بتواند در برابر نرم افزار های رقیب از جمله Evernote توانایی بیشتری برای رقابت داشته باشد.

OneNote

 

عکس از: مایکروسافت

اکنون کاربران مک می توانند نرم افزار OneNote مایکروسافت را به صورت رایگان از مک اپ استور دانلود کنند. این اولین بار است که OneNote برای مک عرضه می شود. پیش از این OneNote برای ویندوز، ویندوز ۸، ویندوز فون، آیپد، آیفون، تبلت های اندرویدی، گوشی های اندرویدی و نسخه وب ( همان OneNote Online که قبلا OneNote Web App نام داشت ) در دسترس بود.

از روز دوشنبه همچنین در وب سایت OneNote یک نسخه رایگان از این نرم افزار برای ویندوز دسکتاپ هم برای دانلود عرضه شده است. قبل از این مایکروسافت یک نسخه رایگان از این نرم افزار را برای ویندوز ۸، ویندوز فون و نسخه وب منتشر کرده بود ولی تا روز دوشنبه کاربران نسخه های قدیمی تر ویندوز باید برای استفاده از OneNote به عنوان بخشی از مایکروسافت آفیس پول خرج می کردند.

نسخه جدید رایگان OneNote برای ویندوز دسکتاپ فقط بخشی از امکانات نسخه غیر رایگان را دارا است. برای دسترسی به تمامی امکانات کاربران ویندزو دسکتاپ باید نسخه کامل این نرم افزار را خریداری کنند. لازم به ذکر است که نسخه رایگان OneNote بدون تبلیغات است و محدودیت زمانی در استفاده رایگان از نرم افزار ندارد.

برای دریافت این نرم افزار برای پلتفرم مورد نظر خود همین حالا به وب سایت OneNote سری بزنید.

مرجع: CNet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *