نظر تیم کوک در مورد کتاب جدید در ارتباط با اپل: « مزخرف »!

نظر تیم کوک در مورد کتاب جدید در ارتباط با اپل: « مزخرف »!
  • 1392/12/28
  • بهراد جاود
  • 0

هر وقت یک کتاب جدید در مورد اپل یا استیو جابز منتشر می شود نباید انتظار داشت که تیم کوک، مدیر حال حاضر شرکت اپل از آن استقبال کند، حتی باید انتظار شکایت و خشم را هم از وی داشته باشید.

Tim Cook

تیم کوک – مدیر کل شرکت اپل

عکس از: CNet

کتاب Haunted Empire یا امپراتوری متروک که توسط گزارشگر سابق بخش تکنولوژی وال استریت ژورنال یعنی Yukari Iwatani Kane نوشته شده اپل را دردروران استیو جابز با اپل دوران تیم کوک مقایسه می کند و اینگونه بیان می کند که اپل نسبت به دوران اوج این شرکت در زمان پادشاهی مدیر سابق شرکت یعنی استیو جابز، در حال حاضر در یک دوران سقوط به سر می برد. اما تیم کوک که از آگوست سال ۲۰۱۱ در پی از دنیا رفتن استیو جابز، در سمت مدیریت شرکت اپل مشغول فعالیت است در یک اظهار نظر عمومی این کتاب را یک کتاب « مزخرف » دانسته است:

« این کتاب مزخرف هم مثل برخی از دیگر کتاب هایی است که تا به حال در مورد اپل خوانده ام. این کتاب در درک صحیح شرکت اپل، استیو یا هر شخص دیگری در این شرکت موفق نبوده. شرکت اپل بیش از ۸۵ هزار کارمند دارد که هر روز صبح به سر کار می آیند تا به بهترین شکل ممکن به کار خود بپردازند، تا بهترین محصولات دنیا را خلق کنند، تا روی دنیای خود تاثیر بگذارند و آن را به جایی بهتر از گذشته تبدیل کنند. این هدف از همان روز اول در قلب شرکت اپل وجود داشته و برای چند دهه آینده هم همچنان همین هدف به قوت خود باقی خواهد ماند. من در مورد آینده خودمان اطمینان خاطر کامل دارم. »

این برای اپل – به خصوص مدیر کل این شرکت – خیلی نادر است که در مورد یک انتقاد منتشر شده به صورت عمومی نظر بدهد. در واقع برای اپل اظهار نظر عمومی در مورد هر چیزی بسیار بسیار نادر است.

مرجع: CNet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *