تصاویر تازه ای از Ascend P7 هواوی فاش شد!

تصاویر تازه ای از Ascend P7 هواوی فاش شد!
  • 1393/1/25
  • سهیل دارائی
  • 2

در این چند هفته که گذشت از پرچمدار هواوی اطلاعات زیادی لو رفت! این پرچمدار هواوی که Ascend P7 نام دارد ضخامت کمی دارد و میشود گفت  مانند مدل قبلی (Ascend P6) از کیفیت ساخت خوبی بهره می برد. و برند هواوی اعلام داشته است در تاریخ هفتم ماه می میلادی که مصادف است با چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ شمسی Ascend P7 را رو نمایی میگردد. امروز چند تصویر از قاب این پرچمدار هواوی لو رفت که نشان می دهد ضخامت آن مانند پرچمدار نسل قبل هواوی کم می باشد!

Capture

Capture

Capture
در سایت های اینترنتی درج شده است که تا زمان معرفی این پرچمدار هواوی کمتر از یک ماه وقت مانده است. این در حالیست که بر اساس بازار شایعات مشخصات فنی احتمالی Ascend P7  بدین شرح است :

گویا Ascend P7 دارای نمایشگری 5 اینچی است. رزولیشن تصویر این نمایشگر 1080 پیکسل است . پردازنده Ascend P7 یک پردازنده  ۴ هسته ای ۱٫۶ گیگاهرتزی ۹۱۰ HiSilicon می باشد . باید اضافه کنم که حافظه رم درنظر گرفته شده برای این اسمارت فون 2 گیگابایت است. Ascend P7 دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است و این اسمارت فون از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی میکند. دوربین اصلی  Ascend P7 یک دوربین 13 میگاپیکسلی است. دوربین دوم آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است . گفتنی است رابط کاربری این اسمارت فون  نسخه  جدید  Emotion UI  است .

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *