MyTech سرزمینی جدید در دنیای تکنولوژی

MyTech سرزمینی جدید در دنیای تکنولوژی
  • 1393/1/27
  • ITTeach
  • 2

mytech

این روزها کسانی که به دنیای تکنولوژی علاقه دارند می توانند موضوع مورد نظر خود را سرچ کنند و لیست بلند بالایی از سایت های تکنولوژی را مشاهده کنند اما خوب است بدایند که تنها تعداد معدودی از سایت های ایرانی هستند که به طور تخصصی به ارائه محتوای تکنولوژی می پردازند. در این باره می خواهیم یک وب سایت تخصصی به شما معرفی کنیم که به طور تخصصی پنجره ای رو به دنیای تکنولوژی گشوده است و شما را در این عرصه سیراب می کند. اگر سری به صفحه نخست MyTech بزنید متوجه خواهید شد که این سایت با بقیه فرق می کند.

در MyTech  سعی کرده ایم به مباحث سخت افزای و تبلت و گجت ها به شیوه ای نوین بپردازیم و شما را با جذاب ترین های این دنیا آشنا کنیم. به طور مشابه برای آشنایی شما با لوازم صوتی و تصویری بخش جداگانه ای قرار داده ایم تا بتوانید با شناخت بیشتر و عمیق تر این محصولات را دنبال کنید. اما یکی از پر بازدید ترین بخش های MyTech بخش ببرسی موبایل و مقایسه ها می باشد که به شما کمک می کند بهترین های موبایل را با توجه به بودجه و نیازمندی های خود انتخاب کنید یعنی به زودی این بخش به محلی تبدیل خواهد شد که هر ایرانی قبل از خرید گوشی باید به آن سر بزند. در بخش نرم افزارها به بیان جذاب ترین و هوشمند ترین نرم افزار ها می پردازیم که می تواند زندگی مجازی و دیجیتالی شما را ارتقا بدهد.

همچینین در بخش چهره ها و شرکت ها سعی کرده ایم تجربیات شرکت های مختلف را پوشش دهیم تا بتوانید به بهترین شکل، از آن ها الگو برداری کنید و کسب و کار ایرانی خود را در دنیا نامی کنید. ربات های MyTech هم محلی است که می توانید به راحتی از تازه های رباتیک و دنیای ربات ها اطلاع پیدا کنید. از آنجا که تبلت ها یک محصول بسیار خوش استقبال از طرف مردم محسوب می شوند برای اینکه بتوانید نیازمندی های خود را در این باره مرتفع کنید تبلت – کتابخوان های MyTech را راه اندازی کرده ایم که پیشنهادات خوبی برای علاقمندان دارد. نهایتا در بخش پزشکی هم به معرفی تکنولوژی در پزشکی پرداخته ایم که نشان می دهد چقدر تکنولوژی در زندگی موثر است  و روز به روز به این مهم بیشتر افتخار می کنیم .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *