در آینده ای نزدیک ویندوز فون مجهز به اپلیکیشن مدیریت فایل می شود!

در آینده ای نزدیک ویندوز فون مجهز به اپلیکیشن مدیریت فایل می شود!
  • 1393/2/13
  • سهیل دارائی
  • 1

حتما در جریانید که جدیدترین بسته بروز رسانی ویندوز فون که از سوی کمپانی مایکروسافت عرضه گشت ؛ تعدادی قابلیت‌ و امکانات تازه را به این سیستم عامل بخشیده است.یکی از اقدامات خوب کمپانی مایکروسافت در این بسته بروز رسانی ؛ این بود که بالاخره ویندوز فون را مجهز به منو نوتیفیکیشن ( notification menu ) کرد ! شاید چند سالی می شد که کاربران ویندوز فون ها جای خالی این قابلیت را در اسمارت فون خود حس می کردند اما بالاخره انتظار ها پایان یافت و مایکروسافت این قابلیت را برای کاربران از رویا به واقعیت تغییر داد ! البته هنوز کاربران امیدوارند تا مایکروسافت فکری نیز برای جای خالی فایل منیجر ( اپلیکیشن مدیریت فایل ) در ویندوز فون کند.

Capture

جالب است بدانید که طی که پست در پرسش و پاسخ شبکه اجتماعی Reddit (ردیت) ؛ Joe Belfiore از سوی مایکروسافت وعده داد تا در آینده ای نزدیک ؛ کاربران ویندوز فون بتوانند از وجود یک فایل منیجر خوب و کارا درویندوزفونشان بهره ببرند.وی اذعان داشته است که تیمش در مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی طراحی این فایل منیجر بوده است و حالا دیگر به مرحله نهایی آن رسیده اند و آن طور که پیداست ؛ کاربران ویندوز فون می توانند تا کم تر از یک ماه دیگر این فایل منیجر را از فروشگاه اینترنتی ویندوز فون دریافت نمایند و از کار با آن لذت ببرند.

Capture

شاید تصور کنید که نبود یک فایل منیجردر ویندوز فون نشان از ضعف و سهل انگاری مایکروسافت می باشد و با خود بگویید که این قابلیت حیاتی چه طور در ویندوز فون تا به حال وجود نداشته است !!!؟؟ در پاسخ به این سوال باید اذعان کنم که ؛ سیستم‌عامل iOS اپل و همین طور سیستم عامل محبوب اندروید خام  گوگل به صورت دیفالت ( پیش فرض ) از چنین قابلیتی برخوردار نمی باشند ( مگر این که شما خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و دست به کار شوید و از اینترنت برای سیستم عامل اسمارت فون خود یک فایل منیجر خوب و کارا دانلود نمایید ! ) .
» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *