وقتی توئیتر از روی دست فیسبوک تقلب می کند!

وقتی توئیتر از روی دست فیسبوک تقلب می کند!
  • 1393/2/22
  • سهیل دارائی
  • 2

اگر شما اکانت توئیتری داشتید که چند ماهی می گذرد که به آن سر نزده اید ؛ توصیه می کنیم حتما همین حالا وارد اکانت توئیتر خود شوید.با باز کردن اکانت خود ؛ قطعا جا می خورید و شوکه می شوید ! چرا که خبری از سبک قدیمی توئیتر نیست و شما فقط سبک نو و جدید طراحی توئیتر را مشاهده می کنید.بحث طراحی جدید توئیتر ؛ درست از از ماه فوریه میلادی سر زبان ها افتاد و در ابتدا عده ای این بحث را تنها شایعه می دانستند ولی هم اکنون ما شاهد آن هستیم که تمام این شایعات به واقعیت مبدل شده است.توئیتر بلاگ رسما اذعان داشته است که ؛ تغییرات جدید توئیتر به زودی برای همه اکانت های کشور های مختلف اعمال می شود و به زودی تمام کاربران ؛ از طراحی یکپارچه توئیتر بهره خواهند برد.این نکته را اضافه کنم که اگر شما هم اکنون علاقه مند هستید تا توئیتر را با شکل و شمایل جدید نظاره کنید ؛ می توانید وارد توئیتر شده و اقدام به ثبت اکانتی جدید در آن کنید ؛ چرا که زین پس تمامی اکانت های جدید ساخته شده در توئیتر از طراحی جدید آن بهره می برند.

Capture

آن چه که از طراحی جدید توئیتر برداشت می کنم ؛ این است که توئیتر با توجه به تصاویر سایز بزرگی که استفاده می کند و همچنین برجسته کردن تصویر پروفایل ؛ گویا درج تصاویر و نمایش آن ها در توئیتر جدید اهمیتی بیش از پیش دارد ! در تیتر این خبر اشاره داشتم به تقلبی که توئیتر از روی دست فیسبوک کرده است ! اما به راستی این تقلب کجاست !؟ اگر در طراحی توئیتر جدید دقت کنید ؛ در بخش پایینی که در ستون سمت چپ واقع شده است ؛ نحوه قرارگیری عکس‌های کاربران و دوستان کاملا شبیه به فیسبوک طراحی گشته است.در توئیتر جدید ؛ اندازه توییت‌ ها نیز قابل تغییر اندازه است که می تواند قابلیت جدید و جالبی به حساب آید.حتی می توانید مکان توئیت ها را نیز تغییر دهید.در پایان بد نیست به دیگر امکان جالبی که در توئیتر جدید وجود دارد اشاره کنم.شما در زمانی که پروفایل دیگران را مشاهده می کنید ؛ قادر خواهید بود با کمک گرفتن از فیلتر‌کردن توئیت ها ؛ توئیت های مدنظر خود را ببینید.مثلا می توانید از فیلترهایی چون توئیت های همراه با تصویر ؛ همراه با فایل ویدئویی و … استفاده کنید.نظر شما در رابطه با توئیتر جدید چیست !؟

» منبع : theverge «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. به نظرم در این سطح کمپانی ها اصلا تقلید به این شکل کار قشنگی نیست . توییتر خودش با قدرت مالی و نیروی انسانی که داره می تونه طرح منحصر به فرد و خلاقانه ای مخصوص به خودش رو بزنه نه اینکه بیاد از فیسبوک تقلید کنه .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *