نخستین تصاویر رسمی پرچمدار جدید ال جی ، LG G3

نخستین تصاویر رسمی پرچمدار جدید ال جی ، LG G3
  • 1393/2/25
  • سهیل دارائی
  • 0

امسال معرفی پرچمدار ال جی بیش از پیش سر و صدا به پا کرد و همگان بی صبرانه منتظر نسل جدید سری جی ال جی هستند. پیش از امروز ، بارها تصاویری منتسب به اسمارت فون LG G3 لو رفت و عطش طرفداران این اسمارت فون را بیش تر کرد. امروز ال جی تصویری کاملا واضح از پرچمدار جدیدش LG G3 را منتشر کرد.

Capture

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از این پرچمدار ، گویا ال جی قصد دارد اسمارت فون LG G3 را در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی روانه بازار نماید. پس از انتشار این تصاویر رسمی، عده ای بر این باورند که ال جی در ساخت بدنه پرچمدار جدیدش از پلی‌ کربنات با طرح فلز براق آب دیده استفاده کرده است و خبری از بدنه تمام فلزی نیست !

Capture

به هر حال تا بیست و هفتم ماه مه میلادی ( مصادف با ششم خرداد ماه شمسی ) زمان زیادی نمانده است و علاقه مندان به نسل جدید سری جی ال جی می توانند اسمارت فون LG G3 را در تاریخ یاد شده مشاهده کنند. انتظار بر این است که اسمارت فون LG G3 مجهز به نمایش گری 5.5 اینچی با کیفیت تصویرQHD یا همان 1440×2560 پیکسل باشد.

Capture

گفتنی است که مغز متفکر پرچمدار جدید ال جی را پروسسور قدرتمند اسنپ‌ دراگون ۸۰۵ تشکیل می دهد. از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون نو ظهور باید به وجود ۳ گیگابایت حافظه‌ رم و دوربینی 13 مگاپیکسلی اشاره داشت. گویا این دوربین 13 مگاپیکسلی به قابلیت هایی چون لرزش‌ گیر پشرفته اوپتیکال و فلاش دوگانه مجهز است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *