بازگشت فلپی برد!

بازگشت فلپی برد!
  • 1393/2/26
  • سهیل دارائی
  • 0

اگر بازی‌خور باشید، حتما بازی جالب و سرگرم کنند فلپی برد را به یاد دارید. این بازی در عین طراحی ساده و کم حجم، توانست خیلی زود در دل بسیاری از گیمرها جای خود را باز کند و خیلی زود به یکی از محبوب ترین بازی های روز تبدیل شود. البته پس از این شهرت، فلپی برد گریبان گیر مسائل حاشیه ای بسیاری شد. این حاشیه ها تا جایی پیش رفت که سازنده بازی تصمیم به حذف آن از روی فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل گرفت.

حال پس از فروکش کردن جریان های حاشیه ای و بر طبق آخرین شنیده‌ها، تابستان امسال زمانی است که پرنده کوچ کرده فلپی برد دوباره میهمان گیمرها خواهد بود! به نظر می‌رسد در این مدت که خبری از فلپی برد نبود، سازنده آن سخت مشغول کار بر روی بازی خود بوده است و فلپی برد جدید را مجهز به قابلیت چندکاربره (multiplayer) کرده است. البته گویا در نحوه بازی و مراحل فلپی برد نیز تغییراتی صورت گرفته است و شاید سطح این بازی در قیاس با گذشته حتی سخت تر هم شده باشد!

Capture

جالب است بدانید این بازی محصول ذهن و طراحی یک نفر است! برخلاف بازی های محبوب روز دنیا که توسط یک تیم عظیم راه اندازی می شوند، فلپی برد تنها یک خالق دارد. خالق این بازی محبوب شخصی به نام Dong Nguyen است که می‌گوید در بازگشت فلپی برد، سبک بازی بدین شکل خواهد بود که دو بازیکن با پرنده های خود در محیط بازی بتوانند به صورت هم زمان آن ها را هدایت کنند و از موانع عبور دهند. قطعا چنین رقابت هم زمانی جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت!

» منبع : polygon «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *